Nevadí to, ale je to ukazatelem, že tu inovaci/atraktivitu nemají.
Proto centra dají do USA, Evropy. Protože ani jedna z nejlidnatějších lidí kupodivu není schopna pokrýt poptávku ze svých lidí po inovacích, designu . ,který si žádá globální trh a né jen čínský region.
To že by přitáhli lidi z Evropy a z USA do Číny v dostatečném množství nehrozí.
Ano zaplatí je, ale život ve zlaté kleci a za satelitním městečkem pro zahraniční zaměstnance je "středověk". A omezený Internet a společenský život se tam stejně týká všech i zahraničních pracovníků.
To se netýká ale jen Číny ale i Indie a Ruska . Mají nějaké globálně žádané spotřební zboží po, které okolní svět nějak šílí? Značková elktronika, oblečení, sportovní zboří i auta... ..ano to vše vyrábí ale ty "muss have" na globálním trhu jim nepatří. Ano jsou výrobnou ,ale trendy neudávají.
Obecně Huawei jako technické inovátory třeba v mobilních telefonech, tabletech, nositelné elektronice a soho segmentu síťových prvků nevidím. A podle ohlasů na tuhle né novinkové PR z úst jejich CO, nejsem sám.
On to je problém i jiných čínských, korejských , tchajvanských výrobců že invence, design, inovátorství jim v té záplavě výrobků nejde. Proč pokud by byly inovátoři měli by designová a vývojová střediska v Evropě nebo USA...
Samsung za to své inovátorsví dostal i neoficiální "zlatoumalinu" za design.
Zatím jim inovace nejdou tak jako kopírování.