Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Jsou dva víc než jeden? Proč Hewlett-Packard hledá spásu v dělení od * - Jo, to jsem už také slyšel. Prý existuje...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 11. 2015 16:02

    * (neregistrovaný)

    Jo, to jsem už také slyšel. Prý existuje v HP jedno oddělení, prý něco pro hodně velké zákazníky, kteří se o klienty starají dobře. Prý tak dobře se toto jedno oddělení chová k zákazníkům, jako se DELL chová ke všem svým zákazníkům standardně.
    Ale také jsem slyšel, že to musí být nějaká skutečně velký zákazník, nestačí být zákazníkem se stovkami PC + servery atd. k tomu náležející.

    Takže co jste to za zákazníka?

    Mimochodem, pouze 2x v životě jsem do telefonu křičel, 1x jsem ho během hovoru položil. 1x to byl hovor s HP, co jsem křičel. O to horší, že s ženskou.

  • 6. 11. 2015 11:44

    regine

    HP má systém hodnocení požadavků zákazníků (i jiné firmy). Na základě přidělených bodů (váhy) vytváří důležitost požadavku (kvalita, rychlost .... řešení).
    Někdy před 15ti roky jsem zjistil, že mezi ně patří i území. Takže pokud na 10 stupňovém klasifikování má zákazník z USA možnost získat 10 bodů, tak třeba zo Slovenska 2 body. ;-)
    A protože býval jsem na jednání s HP co by systémovým integrátorem, a přešli jsem k SGI.
    Můj dojem je. HP na problém vnucoval svoje představy + "jejich" řešení a "umravňoval" zákazníka, tak naopak SGI (následníci, ke kterým jsme přešli) nám naslouchají a problémy řeší v našem zájmu.

  • 4. 11. 2015 13:36

    Jaroslav (neregistrovaný)

    Kdyz ctu vsechny ty negativni komentare, nase firma je dlouho klientem HP, pouzivame spoustu jejich serveru, ktere funguji skvele a kdyz je nahodou s necim problem, tak vymena je prakticky obratem. Tak nevim, asi to vidim jinak.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).