Nevyužitý kredit by Vám měli vrátit, když o to požádáte - jinak jde o bezdůvodné obohacení:
http://www.spotrebitele.org/clanky2011/clanek20110712a.htm
V mem okoli vsichni duchodci pevnou odhlasili, ale je mozne, ze jinde ji jeste plati, jsou na ni asi zvykly, na mobil ne a tudiz ikdyz ho vetsinou od svych deti maji, snazi se na nem setrit. Pouzivaji kredit a hodne jich preslo k Bleskmobil, ted pro ne vytvoril T-Mobile Kaktus, akorat to u T-Mobile asi jeste nevedi. :-D
Nesouhlasím. Jsou lidé, co prakticky nevolají a hlavně přijímají. Těch 200 Kč někdy za rok ani neprotelefonují... Dle mého se skutečná cílová skupina změní z mladých lidí na důchodce a na lidi, kteří používají mobil pro servisní služby (tedy mají hodně příchozích a téměř nula odchozích). Toto je přesně můj případ. Ročně provolám +- 200 a tak mám nasyslený kredit (u T-Mobile) ještě z doby, kdy minimum dobíjení bylo 400/rok. Se současnými 200/rok to nechtěně udržuji na 800 což je problém, když bych chtěl přejít k jinému operátorovi. Nikdo mi těch 800 nevrátí a provolávat to za každou cenu nemá smysl...
Naopak dnešní mládež má velké objemy telefonování a internetových dat, takže kredit se jim většinou nevyplatí, plus to, že jim to stejně platí rodiče, kteří mají nějaký ten výhodný zaměstnanecký tarif pro rodinné příslušníky...
> Výhodou Kaktus-u je pak to, že na rozdíl od Mobil.cz „pustí“ své uživatele (v síti T-Mobile) i k technologii LTE: na tu zákazníci Mobil.cz nedosáhnou, zatímco zákazníci Kaktusu ano. Ovšem rychlost jim bude uměle omezena na max. 20 Mbit/s (na downstreamu).
To je fakt bezva výhoda. Takto je možné vysát ten nejvyšší datový balík jen během necelých sedmi minut, kdyby to nebylo omezeno tak ještě rychleji.
Šnek opět při přenosu dat vyhrává na plné čáře.