Dusane, podal jste na Euroshopu objednavku 3.8.98? Datum fakturace/expedice: 12.8.98 (dat. fa). Umim-li odcitat, neni to ani 2 tydny; HW neni rohlik ani kniha se stabilni cenou. Je evidentni, ze jste si zbozi nevyzvedl ani 14.8.98, kdy byl prokazatelne dorucen OB na vasi postu (overeno), vam toto bylo (jako vsem) oznameno emailem spolu s cislem 0800, kde vam sdeli dalsi informace, vyzvedl jste si jej 17.8.98, je to tedy _14_dni_ (diky pozdnimu vyzvednuti) a ne vice nez 3 tydny, jak uvadite ve sve dezinformaci.
pozn.: zadna "slibovana doba 2 dny" neexistuje, jedna se patrne o dodaci hladiny a slovo "dny" jste si pridal sam
Pridavate vice nez 50%. Dale je treba rici, ktere jste uspesne odradil rici, ze na vyrizeni obj. mame stanoveno 0-7 dni a pokud je tato doba presahnuta, zakaznik je kontaktovan e-mailem a po urcite dobe muze objednavku samozrejme odreknout (vice viz obchodni podminky).
Muzete mi preposlat vase maily (vcetne hlavicek), ktere vam nikdo nezodpovedel? Archivujeme vetsinu mailu od r 97 a zadna z vasi adresy se zde nevyskytuje. Sireni poplasne zpravy - tak bych nazval vas projev, nevim, komu to prospeje, e-obchodu urcite nikoliv:(.
Trochu shovivavosti by neskodilo, zakaznik chce vsemozne slevy (alespon u nas) a nevim, komu se na tak maly trh vyplati kazdy rok investovat X milionu do noveho systemu? A nebo prodavat vse pod cenou jako buy.com?