Vlákno názorů k článku Kam pro knihy? od Dusan Dedecek - Myslim si, ze veta v uvodu clanku podivujici...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 7. 1999 10:31

    Dusan Dedecek (neregistrovaný)
    Myslim si, ze veta v uvodu clanku podivujici se nad nedostatecnosti ceskych e-obchodu neni na miste. Proste to tady kazdy patla, jak to jde. Aby bylo vybaveni serveru levnejsi, dela se vsechno na kolene a malokdo je ochoten existovat do osvedcenych baliku pro e-komerci. Asi zase narazime na male ceske pomery. Neda mi to, abych nepripojil svou zkusenost s nakupovanim po inetu u ceskych firem. Kupoval jsem asi pred rokem timto zpusobem novy procesor. Na serveru Euroshop jsem nasel pozadovany typ procesoru a objednal. Slibovana doba dodani 2 dny se ukazala jako nerealna, protoze dil musi teprave objednat a v te dobe se take muze zmenit jeho cena ... Nakonec jsem se zasilky dockal az po 3 tydnech, behem kterych na maily dozadujici se vysvetleni zpozdeni nikdo neodpovidal, az kdyz jsem nevydrzel s nervy a do zminene firmy zatelefonoval jsem se dozvedel, ze proste procesory na sklade nemaji a ze kolisaji ceny a kdesi cosi. Moje rozlobene maily, na ktere mi nikdy nikdo neodpovedel mam dodnes schovane, aby me varovaly az zase budu chtit neco nakupovat via inet. Mimochodem registrace take nebyla nijak sifrovana, ale to me u ceskych serveru ani moc neprekvapuje, protoze na tohle si davaji pozor snad jen banky.
  • 30. 7. 1999 18:34

    Vl. Petr, Eurocomputer (neregistrovaný)
    Opet se nekdo snazi (verejne) udelat z komara velblouda. Vase nepravdive informace jsou zpusobile poskodit dobre jmeno fy Euroshop.cz Ltd.

    Dusane, podal jste na Euroshopu objednavku 3.8.98? Datum fakturace/expedice: 12.8.98 (dat. fa). Umim-li odcitat, neni to ani 2 tydny; HW neni rohlik ani kniha se stabilni cenou. Je evidentni, ze jste si zbozi nevyzvedl ani 14.8.98, kdy byl prokazatelne dorucen OB na vasi postu (overeno), vam toto bylo (jako vsem) oznameno emailem spolu s cislem 0800, kde vam sdeli dalsi informace, vyzvedl jste si jej 17.8.98, je to tedy _14_dni_ (diky pozdnimu vyzvednuti) a ne vice nez 3 tydny, jak uvadite ve sve dezinformaci.

    pozn.: zadna "slibovana doba 2 dny" neexistuje, jedna se patrne o dodaci hladiny a slovo "dny" jste si pridal sam

    Pridavate vice nez 50%. Dale je treba rici, ktere jste uspesne odradil rici, ze na vyrizeni obj. mame stanoveno 0-7 dni a pokud je tato doba presahnuta, zakaznik je kontaktovan e-mailem a po urcite dobe muze objednavku samozrejme odreknout (vice viz obchodni podminky).

    Muzete mi preposlat vase maily (vcetne hlavicek), ktere vam nikdo nezodpovedel? Archivujeme vetsinu mailu od r 97 a zadna z vasi adresy se zde nevyskytuje. Sireni poplasne zpravy - tak bych nazval vas projev, nevim, komu to prospeje, e-obchodu urcite nikoliv:(.

    Trochu shovivavosti by neskodilo, zakaznik chce vsemozne slevy (alespon u nas) a nevim, komu se na tak maly trh vyplati kazdy rok investovat X milionu do noveho systemu? A nebo prodavat vse pod cenou jako buy.com?

  • 2. 8. 1999 11:50

    Jiri Donat (neregistrovaný)
    Snad jen jednu technickou poznamku: v oblasti e-commerce se musi kazdy snazit prijit s necim novym drive, nez to udela jeho konkurent. Pokud si nekdo pocka na "overeny balik pro e-komerci", proste uz zaspal. Naopak bych videl jako obrovskou vyhodu tohoto trhu a dusledek vynalezavosti ceskych lidi, ze se prave u nas objevuji nove a dosud neoverene cesty. Druhou casti pravdy ovsem je, ze sebelepsi napad neni k nicemu bez dobre a kvalitni realizace. Lupa tala timto clankem do ziveho. Pro kvalitu ceskych elektronickych sluzeb je to jen dobre.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).