Prima to přejmenování ale udělala z jiných důvodů.
1. Chtěla změnit programovou strategii hlavního kanálu, k čemuž pak asi po pár neúspěšných pokusech s romantickými filmy nenašla další odvahu.
2. podle mě správný cíl, aby si regionální televize RTA konečně začaly své diváky hledat po své ose a nevyuživali toho, že jim tam Prima dá nějaký (atraktivní) obsah.
Po roce se Prima vrátila k původnímu názvu - odůvodnili to skladbou programu.
U Primy podle mě žádný takovýto problém nebyl, ale u Šlágru nevím, jestli by mu to pomohlo.
Navíc nová licence stojí 50 tisíc na administrativních poplatcích.
Ale kdoví, možná to Peterka udělá, až mu doběhnou reklamní kontrakty.
přitom ten potenciál je hodně veliký, stačí se zeptat důchodců co sledují v TV a dát jim to...co vím, tak u důchodců hodně běží Sama Doma, pořady o Vaření (např. s Babicou, ale i další) a nějaké pořady o zahrádkaření (ať už receptář nebo PoLopatě atd.), pak samozřejmě Ulice a Ordinace :))) ...písničky pořád můžou tvořit většinu programu, ale proložit to taky něčím jiným ;)
Stejně se divím, že to tomu Peterkovi stálo za to. Sledovanost měl pořád slušnou (na ten obsah a obrazovou kvalitu teprve). Navíc obsah by l jeho, takže ceny licencí nula nula nic, byly už rozkalkulovány jinde. Šlágr klesl snad jen na polovinu svého stavu.
Co měla říkat Prima (Zoom), která klesla ze 6 % někdy i na 1,5 %? Prima se s tím smířila a začala uvažovat, jak vylepšit program a přidala témata. A teď se Zoom pohybuje kolem 2,5 - 3 %.
Nova sice taky prskala, ale nakonec se taky rozhodla dělat něco nekolidního s pravidly a rozjela přípravy na vlastní peoplemetry, kterým teď asi s ohledem na její finance odzvoní, ale aspoň něco zkusili, byť si tím podle mě mohli zavařit zdaleka nejvíc ze všech TV na trhu. Mají nejdražší reklamu - co by tomu klienti řekli, kdyby se sledovanosti lišily o 10 %?
Proč se Peterka nemohl zachovat podobně - férově a konstruktivně zároveň?
První článek vyzněl, že to bude jen úterý.
Web ATMedia ale ukazuje, že to je od úterý asi na neurčito.
Podívejte se sám:
http://atmedia.cz/knowledge_base/shareservices.html?target_id=44
Šlágr nikde. Upřímně, ani mi osobně nechybí.
Pokud porušil pravidla, dobře mu tak, ať nese následky.
Internet Info Lupa.cz (www.lupa.cz)
Server o českém Internetu. ISSN 1213-0702
Copyright © 1998 – 2021 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.