Bylo by od nás krátkozraké, kdybychom některým našim knihám neudělali samostatnou propagační kampaň. Zároveň však pochopitelně propagujeme i jednotlivé edice a DOMINO obecně.
Knihkupectví, o nichž se zmiňujete, to dělají také tak - na propagaci jednotlivých titulů a edic s nimi úzce spolupracujeme.
Prakticky všechna nakladatelství,která vydávají e-knihy reklamu na webu provádějí, pravidelně dostávám přehled novinek od eReading, někdy pošle novinky i Kosmas, na Palmknihy si musím zajít sám, Zlín se bohužel neobtěžuje, ale proto také většinu knih kupuji od eReading, protože ti jsou nejvstřícnější, mají vlastní čtecí program - otázka ceny není až tak rozhodující, bohužel chybí kompletní sortiment a ediční program i když chápu, že by to nabouralo prodej papírových knih. Ale myslím, že zaměřit se jenom na cenu je chyba, pokud chci knihu koupit, kupují i z jiných důvodů než pro to, že je levná.