Osobně mi to přijde tak zásadní, že buď měl být rozhovor do této chvíle doplněný nebo neměl zatím vyjít. Ono říct, že za týden jste nedokázali a ani to teď vlastně nedokážete aktualizovat, ačkoliv se Lupa je elektronické medium a oprava nic nestojí, je vesměs vypovídací hodnota o tom kolik své práci dáváte.
V tuhle chvíli to celé má nulovou hodnotu. Zástupce Revolutu si tu mastí PR, jak výborně jim jede namazaná mašina, ale na zásadní diskrepance mezi realitou a jejich marketingem jste se vůbec nesnažil ani zeptat.
V ostatních časopisech se za takovéto články většinou platí a bývá to označeno jako reklamní sdělení.
Chovají se ke svým zaměstancům jako ke hadru. Před rokem nabírali lidi tak, že lidi před nabíráním nutili shánět referaly a neplatili jim za to ani. Prostě hnus.
Jinak zpřísňování limitů už začalo, šel o tom včera email.
Nemají dobré hodnocení právě pro špatný support a masivní blokování účtů, kdy se pak lidé nedostanou k pěnězům třeba i měsíc dva, viz recenze na:
https://www.trustpilot.com/review/www.revolut.com
Článek vypadá jako PR, kdy jim redaktor místo investigativnosti leze do zadku (a to používám Revolut snad dva roky po celém světě, ale takový přístup se mi nelíbí).
Navíc teď přidali obchodování s kryptoměnami, ale bez možnosti si ně kryptoměny poslat.
Takže ze sebe udělali brokera :(. Což je samo o sobě špatně!!! A to, že tady někdo od nich napíše, že si člověk může koupit za dolar akcii a to BEZ ZNALOSTÍ je protiprávní!!!
"a to bez toho, že by musel krvácet na burzovních poplatcích, potřeboval patřičné vzdělání"
To si fakt asi děláte srandu ne? Tohle není žádný lunapark!!! Jestli si hrajete na brokera, máte pustit člověka jen k instrumentům, které ovládá a nepoškodí ho to, a to je prosím dáno českými zákony!
Kdo to tam proboha pracuje, když si člověk z Revolutu dovolí tohle nelegální jednání přiznat veřejně v článku.
Kupuji akcie už deset let a to první, co při vstupu k brokerovi musíte udělat, je vyplnit, podle českého práva, investorský dotazník aby Vám pak broker nabídl jen produkty, které Vás nepoškodí.
Jak někdo z Revolutu může prohlásit, že je to super, že lidé teď můžou kupovat akcie a jiné riskantní a volatilní tituly BEZ VĚDOMOSTÍ A VZDĚLÁNÍ!!!
Co to je, jim jde jen o spread+poplatky, je to protiprávní jednání, které přímo porušuje české zákony a že lidé bez zkušeností budou přicházet o peníze jim je jedno.
Každý investor či spekulant musí být vzdělaný, a vědět proč co dělá a kdy to dělá. To není o tom, aby nějaké děcko mělo pocit, že je Warren Buffet za dolar a Revolut na tom jen vydělá.
Jako fakt hnus
1) že vyhrožují svým zaměstnancům, že buď výpověď na vytýkací dopis a nebo dohodou (i když týden předtím toho stejného člověka chválí za výkon) je hnus
2) nabízet spekulativní produkty laické veřejnosti bez toho, aby měli brokerskou licenci, udělali s nimi investorský dotazník atd. je NELEGÁLNÍ V ČR a řadí je to k těm nejsprostším bucket shopům, které byly před sto lety v USA
Fakt nemám slov :( a to jsem měl Revolu rád :(
12. 6. 2020, 09:55 editováno autorem komentáře
Revolut je zajímavý, ale má naprosto netransparentní rozhodovací procesy (internet je plný reakcí lidí, kterým něco odmítl z nejasných důvodů, nejsou známá kritéria rozhodování atd.) a bohužel i naprosto mizerný zákaznický servis (nedávno jsem s nimi něco řešil a i když to byla "prkotina", support mi nepomohl a navíc se dá kontaktovat jenom chatem v aplikaci).
Takže dobrý, ale musí se ještě hodně snažit, než budou vážně použitelní. Jako jeden z více účtů? Proč ne....
> netransparentní rozhodovací procesy
České banky na tom nejsou o moc líp, internet je v loňském roce plný příběhů o zrušení firemního účtu pomalu ze dne na den - někdy úplně bez vysvětlení, jindy jen s ne úplně konkrétním odvoláním na pravidla AML zákona. RB, ČS, KB, dělají to všechny. Aneb i tady platí, že pokud závisím na cizí službě, je třeba jich mít víc, protože může kdykoliv skončit.
Karel Wolf by měl začít trochu dělat skutečnou žurnalistiku. Podle článku to vypadá všechno růžově. A co takhle se zeptat na to proč přes padesát zaměstnanců raději odešlo protože je nutí ke snižování mezd, výhružkama, že je jinak vyhodí a někde tím i porušují zákony kde pracují (viz https://www.wired.co.uk/article/revolut-employment-coronavirus) ? Vypadá to, že všechno nebude tak růžové jak se tu Karol Sadaj snaží přesvědčit.
Přesun do Litvy který Sadaj uvádí jako "přesouváme efektivně CEE uživatele z Londýna do Litvy, v praxi to ale pro ně nic nemění" zapomíná uvést, že v případě sporu nebo vymožení dodržení smluvních podmínek teď uživatel nemůže řešit problém v Anglii buď u regulátora nebo soudu v angličtině ale někde v Litvě v ruštině podle místních zákonů a pravidel téhle postsověstské republiky. Tak hodně štěstí....
Kdyz jsem si Revolut zakladal, neprecetl jsem (dle meho jako drtiva vetsina lidi) ani jedno slovo z tech X-podminek co se musi schvalit a jsou v anglictine. Takze pokud budou prekladem z litevstiny, nebo budou psany litevsky nebo azbukou na tom uz nic nikdo nezmeni.
A pozor - s timto jsem do toho sel. Necekam nejakou ochranu, beru to, ze to nyni funguje, kdyz prestane a o neco prijdu, je to ma volba, me rozhodnuti, me naporsto svobodne rozohodnuti a v tom je to spica. I kdyby to nikdo nereguloval, tak mit neco po svem a jak chci a mit za to sam odpovednost, je v dnesnim preregulovanem svete neco spicovniho.
A samozrejme pokud se nekdo boji, ze tomu nebude rozumet, nemusi sluzby vyuzivat.
Revolut sice mám, ale vždycky se mi u nějakého scénáře použití vynořilo podstatné "ALE" ve formě vynalézavých poplatků, časových omezení, limitů a v neposlední řadě se zkušenostmi jiných uživatelů, takže používám jiné karty/produkty. Asi u žádné české banky bych nenarazil na měsíční limit výběru řádově 5000,- nebo na nemožnost se po několik dní spojit s podporou a disponovat se svými penězi.
Co ale považuji za důležitější je, že pokud to nemá cenu teď, tak dál to bude jen horší. Investoři začnou tlačit, aby se jim vložené peníze vrátily, a firma začne tlačit na pilu, A to bude konec pohádky, protože nic převratného Revolut nepředvádí.
Souhlasím. Několikrát se mi v cizině stalo, že Revolut nešlo použít k platbě, jak ve fyzickém obchodě, tak online, nebo nešlo vybrat hotovost. Často jsem měl problém např. u benzínových pump bez obsluhy. Karta z jiné banky vždy ve stejném případě fungovala.
Takže Revolut jako možnost levnějších plateb v zahraničí ano, ale je třeba mít s sebou vždy záložní kartu a počítat s tím, že občas je potřeba ji využít.
Tak jsem to možná svým příspěvkem přivolal, utahování šroubů už od 12.8., to aby si to na dovolené každý pečlivě prostudoval:
https://ibb.co/4PV7wYH
1 - Máte pravdu. Nechal jsem se zmást náhledem do wikipedie. Úřední jazyk je Litevština. Zlatá ruština, tohle je ještě horší.
2 - Tak to asi chápeme všichni, ale on je rozdíl říct, že se vlastně pro uživatele nic nemění když realitou je, že směrodatná dokumentace bude vedená v neanglickém jazyce. Vám sice ukážou náhled v angličtině nebo dvojjazyčný text, ale rozhodný text bude v té Litevštině. Protože spory budou rozhodovat soudy v Litvě. Kam se tedy budete moct obracet pokud budete mít problém s tím, že vám Revolut nevrací peníze, odepřel přístup k účtu nebo vás nějak nečekaně znevýhodnil. Stejně tak se budete muset prokousat jejich webovými stránkami aby jste se dostal k informacím jak a kde podat stížnost k regulátorovi finančního trhu když vám Revolut ty Vámi deklarované regulace nebo ochranná opatření nebude plnit.