Souhlasím. Několikrát se mi v cizině stalo, že Revolut nešlo použít k platbě, jak ve fyzickém obchodě, tak online, nebo nešlo vybrat hotovost. Často jsem měl problém např. u benzínových pump bez obsluhy. Karta z jiné banky vždy ve stejném případě fungovala.
Takže Revolut jako možnost levnějších plateb v zahraničí ano, ale je třeba mít s sebou vždy záložní kartu a počítat s tím, že občas je potřeba ji využít.
> netransparentní rozhodovací procesy
České banky na tom nejsou o moc líp, internet je v loňském roce plný příběhů o zrušení firemního účtu pomalu ze dne na den - někdy úplně bez vysvětlení, jindy jen s ne úplně konkrétním odvoláním na pravidla AML zákona. RB, ČS, KB, dělají to všechny. Aneb i tady platí, že pokud závisím na cizí službě, je třeba jich mít víc, protože může kdykoliv skončit.
Revolut je zajímavý, ale má naprosto netransparentní rozhodovací procesy (internet je plný reakcí lidí, kterým něco odmítl z nejasných důvodů, nejsou známá kritéria rozhodování atd.) a bohužel i naprosto mizerný zákaznický servis (nedávno jsem s nimi něco řešil a i když to byla "prkotina", support mi nepomohl a navíc se dá kontaktovat jenom chatem v aplikaci).
Takže dobrý, ale musí se ještě hodně snažit, než budou vážně použitelní. Jako jeden z více účtů? Proč ne....