Revolut je zajímavý, ale má naprosto netransparentní rozhodovací procesy (internet je plný reakcí lidí, kterým něco odmítl z nejasných důvodů, nejsou známá kritéria rozhodování atd.) a bohužel i naprosto mizerný zákaznický servis (nedávno jsem s nimi něco řešil a i když to byla "prkotina", support mi nepomohl a navíc se dá kontaktovat jenom chatem v aplikaci).
Takže dobrý, ale musí se ještě hodně snažit, než budou vážně použitelní. Jako jeden z více účtů? Proč ne....
> netransparentní rozhodovací procesy
České banky na tom nejsou o moc líp, internet je v loňském roce plný příběhů o zrušení firemního účtu pomalu ze dne na den - někdy úplně bez vysvětlení, jindy jen s ne úplně konkrétním odvoláním na pravidla AML zákona. RB, ČS, KB, dělají to všechny. Aneb i tady platí, že pokud závisím na cizí službě, je třeba jich mít víc, protože může kdykoliv skončit.
Souhlasím. Několikrát se mi v cizině stalo, že Revolut nešlo použít k platbě, jak ve fyzickém obchodě, tak online, nebo nešlo vybrat hotovost. Často jsem měl problém např. u benzínových pump bez obsluhy. Karta z jiné banky vždy ve stejném případě fungovala.
Takže Revolut jako možnost levnějších plateb v zahraničí ano, ale je třeba mít s sebou vždy záložní kartu a počítat s tím, že občas je potřeba ji využít.