Pokud popsané situaci dobře rozumím, pak SNISNET svou síť i nyní provozuje na cizím zařízení aniž za něj platí, sám od svých zákazníků placení vyžaduje, ale vystavuje je akutnímu nebezpečí, že si majitel pro své věci přijde. Kdyby pánům ze SNISNETu někdo odmítl vrátit půjčené auto s tím, že ho potřebuje třeba k provozování taxislužby, asi by se dost divili, když si ale podobně počínají sami, považují naopak za lumpa majitele, který chce své věci zpátky. Bylo by zajímavé vědět, zda o tom, že zařízení patří někomu jinému, SNISNET informuje své stávající a nové zákazníky a zda takoví zákazníci tento zvláštní způsob podnikání akceptují. Je-li pravdou, že SNISNET poté, co jej vypoklonkoval Český Telecom, nyní navázal vztahy s British Telecom, pak "God save the Queen"!
Jak by se líbilo Vám,kdyby například Vámi zmińovaný vůz taxislužby nechtěli prodat, ačkoliv se k tomu leasingová společnost zavázala a Vy jste splnil veškeré jejich požadavky.Že jste je splnil Vám písemně potvrdili.Místo toho zneužívají informací ,které jste jim byl povinen dát proti Vám a poškozují Vás,kde se dá. Navíc to dělá firma,která co nevidět skončí sama svou existenci.
Nevím, já žádný vůz taxislužby nezmiňoval a Rousseau myslím také ne.
Ale, kdyby taxislužby zmíněný vůz nechtěly prodat, ačkoli se k tomu zavázala lízinková společnost, asi by mně to bylo jedno. Proč se má lízinková společnost zavazovat k tomu, že taxislužby prodají zmiňovaný vůz? ;-)