Když se Jana Bobošíková začala místo Interview21 (i21) věnovat svým televizním aktivitám, objevil se její manžel coby šéfredaktor i21 a snažil se investice zachránit. Bohužel na to šel špatně. Jsou to vyhozené peníze a ztracený rok života pro lidi, kteří na i21 pracovali. Proto pořád nemohu pochopit, proč, když zjistili, že je to jen díra na peníze, a museli to zjistit během během pár týdnů, nesnažili se s projektem něco udělat.
Napadá mě jediné. i21 bylo dobré místo, kde se dala vykazovat účetní ztráta.
Docela by mě zajímalo, co si o tom projektu myslí ostatní.
Myslím si, že na to jdete špatně....
Hledáte nějaký prvoplánový zdroj financování, reklamy, přežití, atd., ale co když to Bobošíkovi dělali kvůli kontaktům? Nemají kontakty s politiky a ekonomickou špičkou ČR x-násobně větší cenu, než nějaký skoro vůbec nenavštěvovaný internetový server, ha?
Domnívám se, že se strategický záměr již naprosto vydařil a web již nyní není potřeba....
Tohle si nemyslím. jak je v textu uvedeno, jana Bobošíková a Polyconsult už předtím využívali značku i21 při pořádání konferencí. Těch se zúčastňovali jak politici, tak kapitáni průmyslu. Bylo to levnější řešení, výnosnější a kontakty přímější.
IMHO je projekt i21 nějaký pokus Bobošíkové, nebo lépe řečeno přání, aby se z ní stal Neff v sukni. Jelikož ale nenašla ve svém okolí nikoho, kdo by jí řekl, že i21 mělo jako server špatně řešenou strukturu obsahu a layout, který vpodstatě odrazoval, muselo být za chvíli každému jasné, že si bude muset najít jinou zábavu.