Je pěkné, že se na Lupě čas od času objeví článek o tom, co by měly naše stránky obsahovat, aby byly často navštěvované a tím přinesly případný zájem investora. Není však pravda, že velká navštěvovanost stránek přiláká investora sama - ten se o tom sám ani nedozví. Co tedy napsat pár rad, jak postupovat dále, když už máme stránky na internetu a ty se těší hojné návštěvnosti. Všichni nedokáží všechno - tudíž člověk, který umí udělat dobrý web, už zase třeba neumí zajistit někoho, kdo by ho případně finančně podpořil...
Stalo by za to usporadat forum zkusenosti na tema Hledali jste investora, jak a kam jste dopadli? A prorozpravet si na tema investori v CR, portaly, prezentace pred investorem, rizika a prinosy ve spojeni s velkym partnerem, podivat se i hospodareni projektu.
Taky mám pocit, že spousta projektů má růstové problémy. Jsou prostě víc navštěvované, než mohou samy utáhnout. Potřebují peníze na mzdy lidí a na lepší techniku, ale nemyslím si, že investory obsah přesvědčí, ti se budou ptát po návratnosti.
Investora nelze chápat jako kouzelného dědečka, ale jako podnikatele.