Koalice by jiste mela sanci jich mit mnohem vice signataru (i ja o tom vazne uvazuji), kdyby ale nektere casti prohlaseni nebyla prilis obecna a casto si i vyslovene protirecici. Priklad:
stabilita a dlouhodobost zvoleného technického řešení pro digitální vysílání odpovídala technologickému pokroku a reálné ekonomické kupní síle všech diváků v době ukončení analogového televizního vysílání
Tedy prominte, ale co to je za slepenec bez hlavy a paty? Jak si to ma nasinec vylozit? Neni jasne ani to, kdy k vypnuti analogoveho vysilani dojde, natoz zda v te dobe bude zvolene reseni odpovidat realne kupni sile divaku (a uz vubec ne realne kupni sile vsech divaku). Nebo dalsi:
proces přechodu neměl podstatný negativní sociální a ekonomický dopad na diváky, zejména pokud se týče seniorů a hendikepovaných skupin obyvatelstva,
Bez dovysvetleni slova podstatný nema uvedeny odstavec vubec zadnou informacni hodnotu. Nezlobte se na me, ale pres pravdepodobne dobry umysl mi to pripada podobne hloupe a usmevne jako prohlaseni, ze chceme, abychom meli nizke dane, chodili do prace 3 dny v tydnu a meli se vsichni jako prasata v zite :-).
text zmíněné části je podle informací z jednání plně převzat z návrhů TV NOVA, na základě požadavku generálního ředitele TV NOVA Petra Dvořáka, ale on zřejmě až tak generální asi není neb se na všechno musí ptát právníků.... a tak je to asi se všemi jeho sliby a rozhodnutími:-)
Aha, tak pak je vse vysvetleno ;-). Typicky politicko-pravnicky text. Tj. formulovat vse tak, aby A mohlo byt interpretovano v pripade (me) potreby jako B, pripadne i jako C.
Nechtela by koalice text radeji jeste upravit a poverit tentokrat nejakeho exaktniho vedce, napriklad matematika, analytika nebo logika, aby prohlaseni melo krome plytkeho apelu vsemi na vsechny take nejaky jednoznacny smysl a hlavne cil? :-)
RE: ale on zřejmě až tak generální asi není neb se na všechno musí ptát právníků.... a tak je to asi se všemi jeho sliby a rozhodnutími:-)
Rekl bych ze jedna podle klasickeho rizeni velkeho podniku.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).