Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Komentář od ženy k redesignu ProŽeny.cz: jen responzivní web nestačí od anonym - Dobrý den, na první pohled to působí vskutku přehledně,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 9. 2012 14:13

    bez přezdívky

    Dobrý den,

    na první pohled to působí vskutku přehledně, ale pokud byste byl pravidelným čtenářem a pokusil se na stránkách něco vyhledat nebo se k něčemu dostat, je to bohužel takřka nemožné. Takže pokud by se majitel snažil dostat návštěvníka, kam je třeba, tak v případě těchto stránek je to prostě nejde, neb z těchto stránek nedostanete nic - ani recept na bábovku. (Momentálně dle mého slouží víceméně jako přistávací dráha z hlavní stránky Seznamu).

    Navíc v principu jde o to, že proženy.cz byl komplexní portál, teď už je jednoduše pouze magazínem s nějakou poradnou a roztaženými obrázky - při mém rozlišení 1680 na 1050, působí koncept dost nepříjemně a to není jen můj "názor".

    Domnívám se, že důvod proč UX a všechny tyhle obory existují, je právě kvůli cílové skupině. A o tom článek je - že v tomto případě byla patrně tak nějak opomenuta na úkor "moderního vzhledu".

    Pěkný den

    PS: Kdybych si mohla práci vymýšlet, splnil by se mi sen. Kéžby pane, kéžby! :) Rozumím, že mít pusu naditou komentáři je snazší než kompletní redesign, stojí za tím hodně práce, já vím, ale komentáře k takovým změnám holt patří. Věřte nebo ne, znám obě dobře role - jak tu, kdy se dřete jak kůň a pak vám to nějaká "votlučhuba" shodí a nebo roli, kdy jsem "votlučhuba" já (samozřejmě příjemnější role), to je holt věčný koloběh. A nejsem pouze, ale také copywriter. Pěkný den!

  • 7. 9. 2012 11:34

    Necris (neregistrovaný)

    Jestli původní design a způsob používání vyhovoval některým čtenářům neznamená, že vyhovoval i majiteli (zejména finančně -> reklamy, dostat návštěvníka tam, kam je třeba ....).

    Na současné podobě není NIC špatného. Slušně se čte, já se v tom orientuji DOST dobře.

    Nechci dávat souvislosti tam kde nemusí být, ale možná by bylo dobré diskutovat o tom, proč copywriter není kompetentní k tomu aby komentoval práci lidí, kteří do práce chodí skutečně pracovat, ne si jí vymýšlet.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).