Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Komunitní web Sitko.cz od Centrum Holdings končí od anonym - Problem vidim jinde. Centrum ma obrovske problemy co...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 5. 2009 10:01

    anonymní
    Problem vidim jinde. Centrum ma obrovske problemy co se tyce vyvoje novych komunitnich aplikaci tak aby meli hlavu, patu, smysl a dobre propojeni. Ukazkou budiz xchat se kterym centrum v dobe prevzeti puvodne dominovalo a podarilo se mu ho totalne zazdit - produkt stagnuje a otazkou je kde se zastavi. Pokud se na to podivate nejsou to zadne carymary, produkt obsahuje zakladni chyby koncepce - napr. surfuju po xchatu, kliknu na fotku a jsem na uplne jinem serveru s jinou grafikou a navigaci, kliknu na seznamovani a jsem opet na uplne jinem serveru. jsou tam duplicitni projekty mojerande, xchat, sitko atd... proste nevi co s tim, myslim ze to je na totalni vymenu project manageru, protoze takto splacanou koncepci jsem jeste nevidel - nemuze mit nadeji na uspech.
    Sitko tak jak je postavene nema absolutne sanci, nevim koho napadl duplicitni server v ramci rodiny centrum/xchat. To ze to je nesmyslny produkt ktery prakticky nic neumi a byl k nicemu pominu :-)
    Obcas se to chce zamyslet jestli ten produkt ma sanci nekam zapadnout jak v koncepci firmy, tak na ceskem internetu, tady uz musela byt jednoznacna volba ve stadiu kdy to meli na papire a nemuseli do toho hustit miliony do programovani. Jak jsem psal v hlavicce hodi se k tomu nazev uplne jine kampane: nemyslis - zaplatis
  • 9. 5. 2009 1:00

    Jan Elznic
    Ono z marketingového hlediska název "Sítko" nemusel být podle mého názoru až tak špatný. Spíš v CH (centrum holdings) nepředpokládali, že se facebook v ČR rozvine tak bleskovou rychlostí. Vždyť Sítko začalo vznikat v době, kdy u nás facebook ještě skoro nikdo kromě lidí z IT neznal, a psalo se o něm nanejvýš tak tady na Lupě nebo občas i jinde, a vyvinout podobný projekt zabere nesmírné množství času. Možná měli v CH zaměstnat na to více lidí.

    Ad XChat a další komunitní služby CH:

    Souhlasím s tvým názorem, že marketingová strategie v tomto směru není příliš dobrá. Když už je každá část služby pod jinou doménou (fotoalba, mojerande, xchat, ...), měli u všech služeb více sjednotit alespoň design.

    Bohužel mojerande.cz nebylo nikdy příliš úspěšné, ikdyž koncept je to zajímavý.

    fotoalba dodnes dají při prohlížení celkem dost zabrat, výpadky a ztráta dat, kterými trpěla fotoalba ještě před rokem, taky nepřidala moc na dobrém jméně.

    Samotný chat s diskusními fóry zase trpí velkým množstvím chyb, nedisponuje příliš intuitivním ovládáním, diskuze neměly nikdy žádnou pořádnou podporu a byly vždy spíš jen jako jakýsi doplněk a situace na základě toho všeho dopadla tak, jak dopadla.

    S čím s tebou nesouhlasím, že návštěvnost XChatu stagnovala hned po převzetí NetCentrem (tuším rok 2000), protože ještě následujících 5 let značně rostla, až po poslední změně vzhledu začala pomalu klesat.

    Podle mého názoru by v CH udělali možná nejlépe, kdyby celé služby přepracovali, přidali nějaké novinky a hlavně jednotný design a více vše propojili, ale nevím, zda se toho někdy vůbec dočkáme, schopné lidi na to myslím mají.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).