Komerční televize se přeci již k TPP postavili, tak proč se bude vybírat "reklamní agentura" až na podzim? Tou dobou již mnoho hlavních důležitých vysílačů bude vysílat min.síť 1, čili bude to ještě k něčemu nebo k ničemu?
Řekl bych, že kampaň je třeba rozjet hlavně před vypínáním analogu hlavních kanálů, což bude ve větším měřítku právě až příští rok. ČT2 se asi, bohužel, takový význam nepříkládá, ale i ta se bude ve větším vypínat až příští rok.
nesouhlas, lide by meli vedet, ze se jim vypne program, ktery sleduji. Prave ze kampan by mela byt vzdy PRED vypnutim PRVNIHO analogu z vysilace. O tech dalsich uz jen konstatovat, ze to bude tehdy a tehdy a ze plati vse co bylo receno PRED vypnutim prvniho. Takze spis bych to videl na opacne ladenou kampan.
Dobře, zkusím to ještě jinak. Kampaň má smysl jedině v době souběhu analogu a digitálu a ČT2 má peška že občas někde souběh nemá. Když budete dělat kampaň předtím, než někde DVB-T už jede, nebude mít smysl - 'Dejte litr za zařízení a namontujte si ho. Jo, nebude Vám ještě fungovat, nemůžete si ho vyzkoušet a vlastně ani reklamovat. Ale budete in.'. To je nesmyslné.
+1 Btw. porad si myslim, ze uplne staci jen ten obcas probehly informacni prouzek KDY se bude vypinat, a NA JAKEM KANALU je mozne naladit jeho digitalni nahradu. Nejaka megalomanska kampan celostatniho rozsahu je vyhazovanim penez doslova "do luftu". Samozrejme, ze nejaky porad jak zapojit set-top-box nebo jak poznat, ze televizor umi nebo neumi prijimat digital, bych treba na CT2 obcas zaradil, ale to neni primarni kampane. Primarni je zverejnit KDY SE CO STANE, A TO PROGRAMU, KTEREHO SE TO TYKA.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).