Názory k článku Krátké vlny: Hackuj stát až v době porouškové a chystaná (ne)regulace mobilního trhu

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 8. 2021 20:36

    EriMobile

    Pane Novák, do toho kyselého jablka jste měl především kousnout vy jako tehdější Předseda ČTU již před mnoha lety.

    Spor s T-Mobile jsme vyhráli, ano máte pravdu, ale jaké jsou důsledky bez scházející regulace na velkoobchodním mobilním trhu:

    1) T-Mobile poslal nám a dalším 11 firmám co mají uzavřenu smlouvu o propojení výpovědi,

    2) T-Mobile podal ke správnímu soudu žalobu na ČTU vč. návrhu na pozastavení účinnosti rozhodnutí ČTU - tedy pozastavení poskytnutí slevy 41 % a pokud u správního soudu vyhraje bude chtít uhradit neoprávněné obohacení (tak tomu z T-Mobile říkají) po nás, jakožto účastníkovi řízení

    3) stálo nás to 2 roky života, přes 100 tis. je na právním poradenství a přestože jsme vyhráli, tak nám dle zákona mohou být přiznány náklady řízení dle advokátního tarifu z roku 1996, ale podle kterého už opravdu žádná právní kancelář neúčtuje, takže máme přiznánu sotva 1/20 této částky.

    Byl bych tedy rád, kdyby jste alespon jako komentátor byl větším optimistou a hledal spíše argumenty proč regulace být má a ne naopak. Stávající paní Předsedkyně dělá co může a má naší plnou podporu.
    Protože jak stále všude píšeme, jednou ten klondajk zlatokopů musí u nás skončit a není možný neustále chránit jen nadnárodní firmy a ti menší at "zdechnou" na úbytě.

    Omlouvám se čtenářům za ostřejší výraz.

    26. 8. 2021, 20:38 editováno autorem komentáře

  • 27. 8. 2021 9:41

    EriMobile

    Stále nějak nemohu pochopit jak může jakýkoliv regulační rámec EU být více než občanský zákoník v ČR, který jasně hovoří o zákonné povinnosti poctivého jednání v obchodním styku a neslučitelnosti si přivlastnovat profit s takového nepoctivého jednání.

    Problém je, že většina lidí co o tom v ČR resp. v EU si neumíte ani představit, jaké to je mít firmu, platit každý měsíc lidem výplatu a každý den bojovat o spokojené zákazníky a přitom všem platit daně a odvody aby bylo i na úředníka, který má nakonec větší mzdu než zaměstnanec v takové menší firmě ...

    Bohužel já žádný horký email do Bruselu nemám, ale vy určitě ano. Tak klidně můžete posílat info co se tu děje a co je u nás všechno možné. Držet palce je pěkné, ale lepší je přiložit ruku k dílu a prosadit dobrou věc i třeba proti nadnárodním mobilním operátorům, které tu živý z velké části reklamní trh....

    27. 8. 2021, 09:42 editováno autorem komentáře

  • 27. 8. 2021 8:20

    bez přezdívky
    Podporovatel

    Dobrý den, děkuji za dodatečné informace. Sám mohu vycházet pouze z informací prezentovaných úřadem veřejně. A veřejně prezentované informace mohu komentovat se znalostí například jednání s Evropskou komisí. Pokud bych byl protistrana vašeho sporu, tak dělám screenshoty a průběžně to posílám do Bruselu, který na konci dne, bude rozhodovat, zda regulaci povolí nebo nikoliv. A pevně věřím, že začátek regulace, který jsme nastartovali v roce 2017, nebude jen copy - paste s "občerstvenými daty", ale návrh analýzy (kterou údajně má mít na stole Rada v polovině září) bude splňovat nové podmínky nového regulačního rámce.
    Držím Vám pěsti.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).