Reklamy, které využívají vánoční symboliku je třeba v elektronických médiích zakázat pokud se nejedná o období těsně před Vánoci. S tímto návrhem přichází skupina slovenských křesťanských demokratů, kterým se nelíbí, že telekomunikační operátoři spustili vánoční kampaně již v průběhu října. Proto chtějí navrhnout zákonné omezení reklam s vánoční tematikou, které by bylo přípustné pouze v období od 20. listopadu do 31. prosince. Informuje o tom agentura TASR.
Podle slovenských křesťanských demokratů mají být Vánoce rodinnými svátky klidu a ne závody v nakupování. Omezení reklamy navrhuje dvojice poslanců slovenské KDH, z nichž jeden je bývalý ministr školství Martin Fronc. Zatím není jasné, zda míní svůj návrh opravdu vážně nebo zda jde jen o pokus zviditelnit se v médiích. Oba poslanci nicméně očekávají, že jejich návrh může získat podporu napříč politických spektrem.