Hlavní navigace

Křišťálová Lupa 2015: už můžete nominovat, poprvé i do Ceny popularity

20. 7. 2015
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Dejte nám vědět o projektech či službách českého internetového světa, které vás za poslední rok nejvíce zaujaly. Pošlete svůj tip a pomozte najít a ocenit ty nejlepší.

Jubilejní desátý ročník ankety Křišťálová Lupa 2015 – Cena českého Internetu je tady. Ode dneška až do 28. srpna můžete na webových stránkách ankety nominovat své favority, a to hned třemi cestami – klasickým hlasovacím formulářem, formulářem pro provozovatele projektů a speciálním formulářem pro kategorii Data-driven počin.

Data-driven počin je zbrusu nová kategorie určená projektům, pro něž jsou big data klíčovou a strategickou součástí a posouvají se díky nim výrazně kupředu. Smyslem této kategorie je vybrat takové projekty, které nejlépe využívají data ke změně chování svých zákazníků či uživatelů. Garantem kategorie je Česká spořitelna, generální partner ankety.

Druhou novinkou je Cena popularity, kterou zaštiťuje T-Mobile, hlavní partner ankety. V ní bude veřejnost svými hlasy rozhodovat o nejoblíbenějším projektu.

Internetová veřejnost bude rozhodovat o pořadí v těchto kategoriích:

  • Cena popularity
  • Internetové obchodování
  • Nástroje a služby 
  • One (wo)man show
  • Zájmové weby 
  • Zpravodajství

Odborná porota bude rozhodovat o pořadí v těchto kategoriích:

  • Anticena
  • Data-driven počin
  • E-commerce inspirace 
  • Globální projekty českých tvůrců
  • Marketingová inspirace 
  • Obsahová inspirace
  • Osobnost roku 
  • Projekt roku
  • Veřejně prospěšná služba

Odborná porota je složená z významných osobností podnikatelského, mediálního a internetového světa.

Pro vlastníky a provozovatele projektů je stejně jako každý rok připraven speciální nominační formulář. Konkrétními informacemi a argumenty v něm mohou podpořit svůj projekt a přesvědčit expertní panel o jeho zařazení do hlasování.

MMF24

Nominace probíhají od 20. července do 28. srpna. Finální hlasování veřejnosti proběhne od 16. září do 25. října, slavnostní vyhlášení výsledků a předání cen se uskuteční ve čtvrtek 19. listopadu v Divadle Archa.

Anketu Křišťálová Lupa 2015 pořádá server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info. Generálním partnerem akce je Česká spořitelna a hlavním partnerem společnost T-Mobile. Dalšími partnery akce jsou Active24, Jobs.cz, Kniha Zlín a mojeID. Hlavními mediálními partnery jsou Česká televize a Český rozhlas Radiožurnál. Mediálními partnery jsou Aktuálně.cz, Deník.cz, E15.cz, Heureka.cz, Hypermedia.cz, iDNES.cz, Marketing & Media, Novinky.cz, Seznam.cz, Tiscali Media, Živě.cz. Produktovým partnerem je STRV

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).