No, též nevím, o jaké kampani MS se zde mluví - tak podrobně je nesleduji. Mně stačila ta s dinosaury a Office. Fakt bych chtěl vidět cílovou skupinu, pro kterou byla určená.
Každopádně je pravda, že marketing má MS asi zmáknutý. Říkalo se, že MS by díky svému marketingu prodal i prázdné krabice s logem Windows. A něco na tom bude.... Ostatně podívejte se na jeden z největších serverů o počítačích a software a na tu každodenní masáž Vistami (spekulace o tom, že MS a onen server mají nějakou dohodu vynechávám). Už jen díky podpoře tohoto média (a dalších médií vydavatele) si to spousta lidí koupí (v Česku ukradne) i kdyby jedinou novinkou bylo to otřesné Aero....
No, chválena - dostala cenu Effie. její udělení mimojiné závisí i od hodnocení kampaně samotnou agenturou a klientem. Vždy je tedy otázka, nakolik jsou ty výsledky pravdivé. Nicméně to má stalé vyšší vypovídací hodnotu, než soutěže kreativní.
Pekny clanek, sice do toho jde natvrdo, ale ma pravdu a ze si nebere servitky je dobre. Ty agentury si to zaslouzi, kor ta, co dela microsoftu kampane. To je dost hruza a to hodnotim jako dlouholety partner MS a jejich klient.
Ale tohle je klasicky o tom, ze zjevne tam nekdo nekoho znal a je uplne ukradene, jak kvalitni co je. U velke firmy jako MS se ta efektivita ztrati a bill to zaplati ;) takze pro chyby je mista hoooooodne :)
Obecne tohle plati asi pro kazdou velkou firmu a mozna by se dalo udelat pravidlo: cim vetsi firma (zadavatel) je tim horsi agenturu si vybere :)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).