Vlákno názorů k článku Lukačovič: Centrum a Atlas řekli, že nehodlají hrát fér hru od Lukáš Vondráček - ...uff... tedy to je síla. Nejsem ani odborníkem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 11. 2000 0:39

    Lukáš Vondráček (neregistrovaný)

    ...uff... tedy to je síla. Nejsem ani odborníkem na reklamu (tím méně v prostředí internetu), ani vášnivým zastáncem jedné nebo druhé strany, ale zde předvedená "testosteronová předbíhačka" mi vyrazila natolik dech, že mi to nedalo nereagovat.

    Je mi líto, ale je-li takto "seriozní" a "důvěryhodné" internetové podnikání "po česku", pak se divím, že tu existují vůbec nějací zadavatelé reklamy a na mysl mi přichází myšlenka, čím se ti naši "internetoví podnikatelé" vlastně živí a kde berou peníze a čas na tyto způsoby podnikání typu "reinventing wheels" ...atp.

    Hloupé přetahování se o malicherosti kolem vypočítávání jakéhosi *.cz čísílka mi připadá poněkud směšné. Nemáte někdy pocit, že se svým chováním, vystupováním a obecně celkovou prezentací připravujete o docela zajímavé příležitosti ? Při pohledu třeba do toho již dříve zmiňovaného Polska bych řekl, že ano .

    Nejsem si bohužel jist, při pohledu do mnoha v CZ již "přítomných" zahraničních firem, ani tvrzením, že tento stav se jaksi sám vyřeší až budete poskupováni většími zahraničními subjekty. Obávám se dokonce, že tento způsob "sebezviditelňování" bude ještě i pak dost dlouhou dobu zesměšňovat v očích obyčejných lidí všechny české internetové subjekty. Malé i velké. Nové i ty "první".

    S pozdravem ...Doufám, že se to všem zúčastněným "vyplatí" zaslouženou měrou
    Lukáš Vondráček

    PS. - ... Lupě ani panu Antošovi se nedivím, že to uveřejňují..., protože, co jiného dokáže generovat pěknou návštěvnost, než dobře "rozjetá" flamewar.... :)))

  • 29. 11. 2000 23:34

    Ondrej Fryc (neregistrovaný)
    Nedá mi to, musím také reagovat.

    Shodou okolností jsem si asi před měsícem dopisoval s určitými osobnostmi i zde prezentujícími své názory ohledně reklamy na Internetu. Já jsem byl zákazník.

    Poskytovatelé reklamy se navzájem pomlouvají, doslova po sobě "plivou" špínu. Ne, aby mě přesvědčovali, že a v čem jsou lepší než konkurence. Přesně naopak. Říkají v čem je konkurence horší. Přesně v duchu článků jako tady píší "konkurent X je podvodník".

    Dělalo to na mě celé dojem naprosté nevyzrálosti. Byl jsem skutečně ohromen, a upřímně chápu, proč se reklama na Internetu nevyvíjí způsobem jak by klidně mohla.

    Ondřej Fryc
    bilezbozi.cz, s.r.o.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).