V jednom ma Ivo L. pravdu. Scitani jablek s hruskama je naprd. Ale i proste udaje o globalni navstevnosti jednoho typu sluzby (katalog, zpravodajstvi) moc neinformuji o danem webu.
Jak ma vypadat skutecne _poradna_ informace o navstevnosti se muzete presvedcit zde: http://download.sybase.com/demo/compudigm/index.htm . Z takovych informaci se da ziskat spousta informaci o tom, jak dany web funguje z hlediska zakazniku a nasledne i jak a kde je zajimavy pro inzerci (a tim padem jaka je jeji cena).
jiste vite, co je iAudit a jaka data poskytuje, a k cemu take v principu slouzi. je to OVEROVANI NAVSTEVNOSTI kontrolou logsouboru. iAudit NENI VYZKUM. nevim o tom, ze by overovani nakladu tiskovin vypovidalo nejak o jejich ctenarich. mam pocit, ze tohle si mnoho lidi stale neuvedomuje.
k tomu linku: mozna jsem mel pockat, az se mi flash natahne komplet, ale na prvni pohled pochybuju, ze to jsou data srovnatelna s auditem...
jinak ze "z informaci se da ziskat spousta informaci"
je opravdu roztomila myslenka ;-)) (neberte si to ve zlem)
Jo mate pravdu, to se mi povedlo ;-D Mel jsem rano ponekud napilno a dostal jsem se zpet k Lupe az ted.
Ale chtel jsem rici, ze audit sice muze slouzit jako nezavisle overeni, ale skutecne hodnotne informace ziskate az z neceho jako je na to linku. Jde tam hlavne o vizualizaci, pomoci ktere jsou videt mnohdy skryte souvislosti.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).