Ano, lidi jsou tupé masy. Nenazýval bych je lůzou, ale zkrátka jednoduchým stádem.
To že jsou početně dobře zastoupeny na internetu je logickým důsledkem rozšíření tohoto média. Taková je realita.
Nicméně, autor (něco málo přes dvacet,hmm), zapomněl na jeden podstatný detail, a to, že lidé, kteří chtějí na internetu vydělávat (=skoro všichni), potřebují takovéto zastoupení běžné populace, protože kdo jiný by pak klikal na jejich reklamy, ad sense a podobné sračky?
Když abstrahuji od eshopů a webů nabízející nějaké produkty, či služby, tak pak každý (ABSOLUTNĚ) každý provozovatel, autor nějakého webu, které ho čte početnější skupina čtenářů nacpe na svůj web všechny možné formy reklamy, od bannerů, přes normální odkazy, přes odporné flashe, až po systémy, jako je zmíněný Adsense. Pokud to zatím nezavedl, tak potupně žebroní o příspěvky (make a donation), čímž klesá na úroveň opruzujících žebráků u Delvity, nebo případně kombinuje oba dva způsoby najednou - reklama + žebrání o nějaký dobrovolný obolus.
A teď, pánové, kdyby internet nebyl rozšířenou masovou záležitostí - KDO BY VÁM ASI TAK NA TY VAŠE REKLAMY KLIKAL??
Motivace zavedení jsou stejné - snaha zisku, jejich morální odůvodnění je různé - od argumentu o nákladech na provoz, na autorův čas, až po regulérné odůvodnění, chci si něoc vydělat, nemám jiný příjem apodně.
Samozřejmě to nikomu nenazlívám, takový je svět, a každý chce mít co nejvíc prachů, takže ať si každý s pánem bohem vydělává jak chce. Je to jeho věc. Jen si, nestěžujte, že na internetu je početná lůza, protože vy ji potřebujete, aby vám sypala penízky.
Např. kdyby na internetu byli jen lidé, jako já, tak by vám akorát tak nasrali, protože já jsem od roku cca 2000 nikdy úmyslně nekliknul na žádnou reklamu. Jen mě to obtěžuje a znepřehleďnuje obsah a jeho přístup k němu. Reklamou přeplácané weby (dnes skoro všechny) mě odrazují. Když něco chci, podívám se do vyhledávače, na eshopy, příp. porovnání cen, rozhodně se mi nestane, abych úmyslně kliknul na odporný a obtěžující flash reklamu, nebo dokonce na adsense reklamu, kterou autor drze a necitlivě nacpe do obsahu, který konzumuji.
K te reklame: Pokud se nehybe a nerusi, tak mi nevadi. A pokud je na neco, co mne zaujme, tak si obcas i kliknu.
Na Flash na FlashBlock, na otravne hybaci obracky AdBlock.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).