Ono to není jen o slovíčkaření, ale o vyloženě nesolidním jednání. Např. O2 mě kasíruje za 4mbit, a to při synchronizaci downstreamu na 3584 kbit/s. Odborníkům z ČTÚ by mohlo být jasný, že to je čistej podvod, protože se na tom žádný "až" ani teoreticky nekoná.
Další věc je praxe. Když jede 4mbit pořád +/- 3mbity, tak to vcelku jde, to se dá ještě svést na agregaci. Pak ale ty prasata něco změní v nastavení a najednou vám to jede pár týdnů okolo 200 kbit/s. Když to reklamujete, tak se začnou vymlouvat na agregaci a tvrdit, že to je prakticky v pořádku. Takže si myslím, že smlouva by měla pokrývat hlavně tyto problémy: ať si tam klidně uvednou maximumu, ale zároveň že i pokud vám to jede třeba 10% pod úrovní ostatních uživatelů, tak že to je taky na reklamaci.