Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku MailChimp přechází na novou verzi, nabídne nové rozhraní a poznámky od JKL - Žaloba je blbost, těžko by soud něco mohl...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 6. 2013 9:34

    JKL (neregistrovaný)

    Žaloba je blbost, těžko by soud něco mohl Seznamu vytknout, když se jedná o JEHO a k tomu ještě FREE mail server, tímpádem i podle obchodních podmínek, s kterými každý uživatel souhlasil:

    "Provozovatel nenese odpovědnost za:

    * případnou nefunkčnost, nedostupnost či špatnou
    dostupnost Služby Email či emailové schránky
    (adresy),
    * případné nedoručení emailu či doručení emailu
    poškozeného,
    * případné neodeslání emailu či odeslání emailu
    poškozeného,
    * případný únik informací o Uživateli emailové
    schránky,
    * případnou ztrátu nebo poškození dat,
    jež Uživatel v emailové schránce vytvořil
    nebo uložil,
    * jakýkoliv jiný následek používání Služby Email"

    Takže u soudu to nemá naději na úspěch - navíc ještě, když se jako "poškozený" necítí sám uživatel, ale někdo kdo chtěl tuto bezplatnou schránku uživatele využít pro komerční účely a tudíž mezi ním a Seznamem neexistuje už vůbec žádný právní vztah.

    Existuje ovšem lepší řešení, které bude vadit i samotnému seznamu. Stačí uživatele prostě kontaktovat (třeba právě e-mailem), vysvětlit jim, co se stalo, že jim nemohl být doručený e-mail a bla bla a že se to může stát KDYKOLIV ZNOVU, třeba když budou pozváni na pracovní pohovor atd. a nabídnout jim JINÉ ŘEŠENÍ - a že jich je!

    A k tomu spustit akci, že když objednávka přijde z jiného e-mailu než seznam.cz, tak uživatel dostane dárek zdarma k objednávce (stačí jakákoliv blbost). A uvidíte, jak budou lidi migrovat :-D.

  • 17. 6. 2013 10:20

    šarik (neregistrovaný)

    Pokud máš na mysli místní obchodníky, tak radíš docela blbě. Nepřísluší mi právní posouzení tvého návrhu o přechodu uživatelů Seznamu jinam, který by jim doporučili místní obchodníci. Možná slyšeli o poškozování dobrého jména, nekalé obchodní soutěži...obchodním právem se nezabývám.
    A pak ani čistě z obchodního hlediska není rozumné zákazníkovi vnucovat změnu pošty. Každý solidní obchodník má své železo s poštovním serverem a zákazníky obesílá svým jménem s nabídkami. Pokud spamuje s nabídkami prostřednictvím třetí strany, tak takový obchodník je u mě socka a je nedůvěryhodný, když mě nedokáže oslovit ze svého firemního majlu.
    Navíc u Seznamu jsem nějaký ten pátek a nestalo se mi, že by mi něco nedošlo. Ano, když jim Krasty zvedne nožku a nachčí do serveru, tak jim lehne. Pak mi pošta třeba dojde i 2x stejná co mi už byla doručená, ale nikdy se mi nestalo, že něco nedošlo.

  • 17. 6. 2013 15:32

    VfB (neregistrovaný)

    Proč by si každý e-shop měl psát vlastní řešení pro rozesílání newsletterů? Nevidím nic špatného si toto objednat u jiné firmy nebo použít odzkoušenou službu.
    Mnoho e-shopů je téměř on man show a ne každý kdo rozumí chodu e-shopu po obchodní stránce umí perfektně i s photoshopem, má výtvarné cítění, rozumí SEO a copywritingu, programuje v javě a kóduje v css a html.
    Určitě uvítám profesionální newsletter (u kterého běžný člověk nepozná, že není odeslán z mailserveru frimy AB ale z serveru firmy BC, než něco co se mi špatně zobrazí, obrázky budou linkované z plochy lokálního počítače, atd...
    Není nic špatného na tom, když pro firmu A dělá grafiku firma B, hosting firma C a programování a SEO firma D. Třeba specializované firmy, které umí jen něco ale perfektně přinesou nakonec firmě A větší zisky než když by si vše dělala sama nebo si najala firmu E, která by dělala úplně všechno ale jen průměrně.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).