Hlavní navigace

Názory k článku MailChimp přechází na novou verzi, nabídne nové rozhraní a poznámky

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 6. 2013 15:39

    náhodný čtenář (neregistrovaný)

    A nebylo by lepší, aby v newsletteru bylo kromě tlačítka "odhlásit se", tlačítko "potvrdit odběr"? A když nekliknu na "potvrdit odběr", pak už mi další newslettery nepřijdou. Tvůrci newsletterů si za blokaci od Seznamu mohli sami. Já totiž zásadně v žádném meilu, který jsem si nevyžádal, na nic neklikám, kdo ví, kam mě to přepojí a co za havěť se mi odtamtud stáhne do počítače. Proto všechny meily typu "newsletter" hážu do "spamu". Jestli to takto dělá řada dalších lidí, pak se nelze divit, že Seznam MailChimpa zablokoval. Seznam má za tohle ode mne plus (jen to mohl nechat zablokované napořád). A teď navíc změnil to, že po kliku na "spam" je adresa automaticky řazena na blacklist a nemusím to dělat složitě v ručním nastavení. Skvělé :-)

  • 17. 6. 2013 17:45

    JKL (neregistrovaný)

    Nevím na kolik je automatické zařazení adresy odesílatele na SPAM list inteligentní řešení. Jelikož adresu odesílatele si můžete nastavit úplně jakoukoli, stejně jako můžete poštou odeslat dopis jako prezident a pošta to normálně vezme.

    Podobně můžete odeslat mail s jakoukoli adresou odesílatele. Ona je ta funkce totiž v e-mailech špatně popsána a spíš než "adresa odesílatele" by se měla jmenovat "zpáteční adresa", jelikož kdo skutečně e-mail odeslal je neověřitelné.

  • 17. 6. 2013 18:04

    JKL (neregistrovaný)

    Tak tohle většinou bývá označované jako "adresa pro odpověď".

    Každopádně 95% lidí neví, že adresa odesílatele může být jakákoliv, stejně jako nedovede e-mail používat - tj. neumí správně používat kopii, skrytou kopii, adresáta atd.

    Případně se ještě snaží e-mailem tlačit nějaká obrovská kvanta dat a pokud má někdo nějakou starší, "standardní" mailovou schránku s velikostí 10 MB, tak mu to zabijí jedním mailem :-D

  • 17. 6. 2013 9:34

    JKL (neregistrovaný)

    Žaloba je blbost, těžko by soud něco mohl Seznamu vytknout, když se jedná o JEHO a k tomu ještě FREE mail server, tímpádem i podle obchodních podmínek, s kterými každý uživatel souhlasil:

    "Provozovatel nenese odpovědnost za:

    * případnou nefunkčnost, nedostupnost či špatnou
    dostupnost Služby Email či emailové schránky
    (adresy),
    * případné nedoručení emailu či doručení emailu
    poškozeného,
    * případné neodeslání emailu či odeslání emailu
    poškozeného,
    * případný únik informací o Uživateli emailové
    schránky,
    * případnou ztrátu nebo poškození dat,
    jež Uživatel v emailové schránce vytvořil
    nebo uložil,
    * jakýkoliv jiný následek používání Služby Email"

    Takže u soudu to nemá naději na úspěch - navíc ještě, když se jako "poškozený" necítí sám uživatel, ale někdo kdo chtěl tuto bezplatnou schránku uživatele využít pro komerční účely a tudíž mezi ním a Seznamem neexistuje už vůbec žádný právní vztah.

    Existuje ovšem lepší řešení, které bude vadit i samotnému seznamu. Stačí uživatele prostě kontaktovat (třeba právě e-mailem), vysvětlit jim, co se stalo, že jim nemohl být doručený e-mail a bla bla a že se to může stát KDYKOLIV ZNOVU, třeba když budou pozváni na pracovní pohovor atd. a nabídnout jim JINÉ ŘEŠENÍ - a že jich je!

    A k tomu spustit akci, že když objednávka přijde z jiného e-mailu než seznam.cz, tak uživatel dostane dárek zdarma k objednávce (stačí jakákoliv blbost). A uvidíte, jak budou lidi migrovat :-D.

  • 17. 6. 2013 10:20

    šarik (neregistrovaný)

    Pokud máš na mysli místní obchodníky, tak radíš docela blbě. Nepřísluší mi právní posouzení tvého návrhu o přechodu uživatelů Seznamu jinam, který by jim doporučili místní obchodníci. Možná slyšeli o poškozování dobrého jména, nekalé obchodní soutěži...obchodním právem se nezabývám.
    A pak ani čistě z obchodního hlediska není rozumné zákazníkovi vnucovat změnu pošty. Každý solidní obchodník má své železo s poštovním serverem a zákazníky obesílá svým jménem s nabídkami. Pokud spamuje s nabídkami prostřednictvím třetí strany, tak takový obchodník je u mě socka a je nedůvěryhodný, když mě nedokáže oslovit ze svého firemního majlu.
    Navíc u Seznamu jsem nějaký ten pátek a nestalo se mi, že by mi něco nedošlo. Ano, když jim Krasty zvedne nožku a nachčí do serveru, tak jim lehne. Pak mi pošta třeba dojde i 2x stejná co mi už byla doručená, ale nikdy se mi nestalo, že něco nedošlo.

  • 17. 6. 2013 15:32

    VfB (neregistrovaný)

    Proč by si každý e-shop měl psát vlastní řešení pro rozesílání newsletterů? Nevidím nic špatného si toto objednat u jiné firmy nebo použít odzkoušenou službu.
    Mnoho e-shopů je téměř on man show a ne každý kdo rozumí chodu e-shopu po obchodní stránce umí perfektně i s photoshopem, má výtvarné cítění, rozumí SEO a copywritingu, programuje v javě a kóduje v css a html.
    Určitě uvítám profesionální newsletter (u kterého běžný člověk nepozná, že není odeslán z mailserveru frimy AB ale z serveru firmy BC, než něco co se mi špatně zobrazí, obrázky budou linkované z plochy lokálního počítače, atd...
    Není nic špatného na tom, když pro firmu A dělá grafiku firma B, hosting firma C a programování a SEO firma D. Třeba specializované firmy, které umí jen něco ale perfektně přinesou nakonec firmě A větší zisky než když by si vše dělala sama nebo si najala firmu E, která by dělala úplně všechno ale jen průměrně.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).