Nicmene k veci.
Jiste nepoprete, ze posilani detailniho vypisu zakaznikum mate de-facto prikazano. Vyvoj software je nutne udelat at tech dopisu zasilate 100 nebo 4 miliony mesicne. Ostatni je otazkou jednorazovych fixnich nakladu na hardware a (mozna) postovneho.
Sprava zakazniku je stejna, i at jsou jiz takovi ci makovi. Jiste budete souhlasit s tim, ze vetsina lidi si zvoli nejakou sluzbu, a pak ji delsi dobu pouziva (je-li pouzitelna).
Vychazi mi, ze podobne jako dalsi chovani CTc, je to predevsim vec obchodni politiky. Jak byla tato politika uspesna, uvidime za dva, tri roky. Paklize byl puvodni cil CTc uchovat zakaznickou strukturu kolem 80% stavajici, nemyslim, ze to bude realne. Skoda (predevsim) pro CTc.
A pokud se tyce prijmu, tak jsem jeste skeptictejsi. Jiz dnes si CTc zneprateluje sve potencionalni velke zakazniky (kterymi jsou ISP), kteri mu generuji provoz. Oni budou mit na vyber - bud dostanou nejake penize od CTc jako provizi, nebo pujdou jinam a CTc zaplati vice penez za terminaci hovoru v siti jinych telco operatoru. A pokud ty penize budou srovnatelne, kam ISP pujdou?
Vsimete si, kolik narodnich ISP ma na siti CTc postavenou svoji infrastrukturu. Je pravdepodobne, ze se podobne zachovaji v okamziku moznosti vyberu telco partnera.
MK