Jsem rad, ze se v clanku objevil vyklad jednech a tech samych cisel jak od Telecomu tak od ISP. Pak uz je veci kazdeho, aby si to prebral a dal za pravdu tomu, ci onomu. Ja stojim na strane ISP, protoze me stve, jak si Telecom vybral ty "spravne" hodnoty a zneuzil je k vytvoreni predstavy, ze na tom jsme stejne dobre, jako ostatni zeme OECD (v prumeru). A to nejsme. A nelibi se mi tento zpusob prezentace cehokoli - vzbuzovat falesne predstavy. A nepripada mi to normalni (dela to kazdy...). Proste ISP to podali tak jak to je - jak si zijeme a kolik nas to stoji, jak si zijou ostatni a kolik to stoji je.
Vladan Crha, tiskový mluvčí ČESKÉHO TELECOMU, a.s. (neregistrovaný)
Na tom, ze je dobre videt obe srovnani, se naprosto shodneme. Jenom znovu upozornuji, ze to nebyl CESKY TELECOM, kdo si jako prvni vybral ty "spravne" hodnoty - naopak jsme se snazili uvest informaci do kontextu. Podrobneji viz ma predchozi odpoved.
Vazeny pane Crho,
to, ze se CT snazi zdrazovat za kazdou cenu, prestoze i tak konci kazdorocne s mamutimi zisky, je bezostysna zlodejna a ja v tom nevidim nic jineho, nez snahu nahrabat si co nejvic penez, nez vam skonci monopol.
Chlubit se pritom, jaky je CT lidumil se srovnatelnymi absolutnimi cisly, mi prijde jako prinejmensim drzost. S urovni platu v CR sposta lidi vyuziva Internet zridka nebo vubec. Treba by nakonec bylo vyhodnejsi kdyby za mensi penize provolalo vice lidi vice minut, vidi do toho od vas vubec nekdo ?
Na zaver nezbyva nez CT poprat vse nejlepsi a brzke uzdraveni z monopolni nemoci.
Ono to zdrazovani ma totiz i stinne stranky.
Kdyz se poprve prechazelo k casovemu tarifovani tak v te dobe byla takzvana stredni doba hovoru cca 3,5 minuty.
Proto bylo zvolen impuls po 3 minutach (coz by teoreticky znamenalo, zdvojnasoveni vynosu). Bohuzel pro Telecom jsou zakaznici pekni lumpi a po dvou az trech uctech s nehoraznou castkou zjistili, ze je treba se mrknout obcas na hodinky a tak slavne zavedeni znamenalo v globale mnohem mensi narust nez Telecom cekal a casem dokonce nizsi prumerne vynosy nez pred zavedenim. No a tak se holt stredni doba posunula pod hranici 3 minut a dalsi snizeni na 2 minuty bylo na svete. Co bude dal uvidime, ale podle toho, ze se kupni sila v CR spise ztencuje, tak bych tipl, ze ty vynosy zase pujdou dolu a .............
Vladan Crha, tiskový mluvčí ČESKÉHO TELECOMU, a.s. (neregistrovaný)
Vazeny pane Drajsajtle,
ad 1) to ze se ceny za pripojeni k internetu od konce roku 1998 trvale snizuji asi nebude vysledkem snahy zdrazovat za kazdou cenu. soucasne s tim rostou provize vyplacene ISP...
ad 2) jako bych mluvil (psal) do zdi - nechlubil jsem se, zverejnil jsem "opomenutou" cast statistiky OECD.
ad 1) To ze se cena za pripojeni mirne snizila (tarif I99 a I2000) neni vase zasluha. Bez akci jako byl Bojkot by jste se o nejakem vyhodnejsim tarifu nebyli ochotni vubec bavit. A to uz nemluvim o tech lzich kolem 'nutnosti' sestavovaciho poplatku.
Pane Crha.... ja si pripadam jak v Jirikovo videni. Vy ze uvadite informace do kontextu ?! Prectete si prosim znova Vasi vlastni, Vami podepsanou tiskovou zpravu a reknete mi kde ze se v ni nachazi nejaky info o korigovani nejakych informaci. Ta zprava zacina slovy 'Ceny za připojení k Internetu jsou v České Republice výrazně nižší než je průměr OECD' a pojednava o takovych nesmyslech jako ze ceny za pristup k inetu jsou v CR zhruba na urovni Kanady (?!?!?!!!) Ani slovo o tom ze neco korigujete, uvadite na PRAVOU miru. Ja uz si fakticky pripadam jako idiot, ze to tak s prominutim musim rict. Ta tiskovka je normalni smrdutou sebechvalou. V Canade za 24 CAD muzu mit NEOMEZENY mistni hovory, muzu byt na inetu ve dne v noci, muzu treba spat se sluchatkem u ucha a nezaplatim ani o cent vic. Co si u Telekomu poridi zakaznik za nejakych 700 Kc ? Kolik minut mu po zaplaceni pausalu zbyde ? Kolik dni a noci ? ha ?
Kdyby jste hledal tu Vasi zpravu, nachazi se zde :
http://www.telecom.cz/infocentrum/tiskove_oddeleni/19092000.html
Vladan Crha, tiskový mluvčí ČESKÉHO TELECOMU, a.s. (neregistrovaný)
Vážený Plutone,
shrnu to ještě jednou:
- během včerejška vyšla tisková zpráva, založená na dvou grafech ze statistiky OECD, "dokazující", že připojení k internetu v ČR prakticky nejdražší ze všech zemí OECD. asi nedopatřením se zde objevila jenom polovina ze zmíněného srovnání.
- připadalo my logické ještě týž den vydat tiskovou zprávu, která obsahovala druhou část zmíněné statistiky (OECD, nikoliv naší!), kde ČR naopak vychází jako jedna z nejlevnějších zemí.
- ve svém rozhořčení jste opomenul skutečnost, že tisková zpráva je rozesílána novinářům. u těch lze celkem oprávněně očekávat, že znají i materiál předešlý - proto ta dikce. to, že ve vlastní tiskové zprávě nehodlám dělat reklamu protistraně snad pochopíte.
Ještě k těm sedmi stovkám - zákazník ČESKÉHO TELECOMU si za ně pořídí (i po odečtení paušálu) ZHRUBA:
10,5 hodiny surfování ve špičce (I. pásmo) nebo
22 hodin na inetu v tzv. II. pásmu nebo
36,5 hodin mimo špičku (III. pásmo: 19 - 07, víkendy, svátky).
Pane Crho, ja musim rict ze si velmi vazim toho ze mate odvahu vstupit do jamy lvove - tedy sem, mezi zakazniky. Osobne bych na to ve Vasi pozici asi nenasel dost kuraze. Kazdy mame nejake zamestnani, a kazdy si svoji vyplatu musime nejak zaslouzit. Chapu ze jako mluvci mate v popisu prace hajit zajmy Vaseho zamestnavatele, ale uznejte ze verejnost proste nemuze tise pristoupit na kazde krasne zabalene prohlaseni. Netvrdte mi ze jste tu tiskovou zpravu psal v dobre vire ze se veci maji skutecne tak jak je v ni psano... Ty grafy OECD jsou nesmyslny a neni mne moc jasny proc s tim provideri (mimo jine tez Vasi zakaznici) vyrukovali. Kazdopadne v jejich prohlasni zadny zasadni zamlzeni neshledavam, z hlediska kupni sily obcanu CR je proste pripojeni na inet jedno z nejdrazsich nejen v OECD, ale na celym svete. Vase prohlaseni je pouze biti se v hrud, kterym chcete pravdepodobne dokazat ze skutecnost je jina nez jak ji vasi zakaznici vnimaji...
Prepocet k sedmi stovkam pro Canadu ZHRUBA :
720 hodiny surfování, telefonovani, spicka/nespicka, vyuctovani hovoru v cene.
720 hodin = cely mesic nonstop
priplatek 30 CAD = long distance zdarma, neboli totez co predtim, ale pro celou Canadu a cast USA zcela bez omezeni.....
... Prepocet k sedmi stovkam pro Canadu ZHRUBA :
720 hodiny surfování, telefonovani, spicka/nespicka, vyuctovani hovoru v cene.
720 hodin = cely mesic nonstop
priplatek 30 CAD = long distance zdarma, neboli totez co predtim, ale pro celou Canadu a cast USA zcela bez omezeni.....
..to jsem nevedel, ze "vysoci" (asi platama,ze?) zamestnanci Telecomu - teto organizace prolezle komunistama, jejimz nejvyssim soudruhum jeste o jeden rok prodlouzili tepla mistecka jim podobni z vlady(ale pevne verim, ze prijde cas kdy bude zjisteno kdo a na ci popud takto jednal a budou potrestani pravi vinici), nezvladaji ani pravopis........
No co naplat,
Telecom je proste statni firma a tak se taky stejne chova a argumentuje. Od obou je to stejne svinstvo. Tim mam na mysli obhajobu zdrazovani energii, najmu apod. Vcetne telefonnich poplatku. Vzdyt jsme porad jetse "levnejsi nez v EU a musime se dostat na jejich cenovou uroven". Kdy ze tam ovsem dostaneme i platove je ve hvezdach. Proto je i argumentace CT a pane Crhy pekne svinstvo a zvasty.
Vladan Crha, tiskový mluvčí ČESKÉHO TELECOMU, a.s. (neregistrovaný)
diky za nazor - doplneni statistiky mezinarodni organizace, jejiz pro nas nevyhodnou cast zverejnil nekdo jiny, je podle Vas svinstvo a zvast...co byste mi poradil priste?
Pane Crho, "někdo jiný" nezveřejnil nevýhodnou část statistiky, ale logicky jedině správnou část, správné srovnání cen - co si jako občan mohu za svůj plat dovolit. Jako zákazníka ČT mě ani jiný pohled nemůže zajímat. To, že se ČT snaží lidi oblbnout, je zcela normální projev monopolisty, který má ještě navíc oporu ve vládě podivných individuí. Holt - já na bráchu, brácha na mne.
Mrkněte se raději na statistiku CELOU, ne na správnou (od těch hodných) a nesprávnou (od ČESKÉHO TELECOMU) část, občane zákazníku. Odkaz najdete na našem webu.
To snad nebude oblbování, nebo jo?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).