Nově a Primě přiteče přes reklamu dost peněz a za to dostanete hnůj v podobě Ulice a Ordinace. To i ta ČT je efektivnější...
Markízu zakládal stejný vlastník jako ji má nyní, tak proč by ji po X letech přejmenovával? Název je to pro nás divný, ale pro Slováky naprosto stejný jako u nás Nova. Název Nova Slovensko je proti tomu naprostý nesmysl a zcela nepoužitelný pro klony. To budeme mít i u nás Nova Česko Action? :-) Podívejte se na http://www.cetv-net.com/operations/bulgaria/default.aspx ,kromě Chorvatska a nás se Nova nepoužívá. A už vidím, jak třeba v Rumunsku přejmenovávají ProTV :-)
Taky už by nikdo v DVB-T dnes necpal na uvolněná místa, možnost bude až v DVB-T2. Ovšem tam si každý bude muset rozmyslet do jaké kategorie půjde, jestli zůstane v kvalitě, jakou má v současnosti v DVB-T a pak je hazard se ohlížet po zpoplatnění. Pak jsou stanice, které jsou kvalitnější a nejsou třeba dnes v pozemáku a ty by mohli být v placené sekci. Záleží vždy na kvalitě pořadů a dnes už pro konkurování pozemáku je to taky o HD. Příklad je v německém a rakouském obsazení muxů, kde je větší nabídka hlavně pro jejich potřebu německých stanic.
ušetří za distribuci&ztratí přijmy za reklamu při nižším podílu na trhu.. Co se jim vyplatí ať si posoudí sami. Vaše reakce jsou neméně o ničem taky.
Když to vztáhnu na ČR : pro mě za mě ať se Nova vyklidí z DBT taky. Osobně mě bude chybět akorát Nova Cinema a tam koukám stejně jen na filmy které lze stáhnout z netu (premiéry tam nejsou). Aspoň se Primě víc vyplatí jeji investice do objektivně lepších programů a Barandovu se vyplatí víc investovat do programu aby si ukousl víc z uvolněného trhu. Pochybuju že by si většina "Nováků" přes anténu začala Novu platit přes sat nebo kabel jen aby tu Novu mohli čučet..
Je poměrně naivní si myslet, že když se někde uvolní pozice v muxu, tak to nahradí nějaká hodnotná stanice. Samozřejmě ne, protože TV vysílání není jenom o pozicích v muxech, ale je to cirkus podstatně větší. Což zvládne pouze dobře zaběhnutý subjekt, který už na trhu je. A ten tam nacpe zase jenom onen "reklamní odpad", nic jiného :-)
V DVB-T2 by jel v SD jen blázen, když už i na satelitu je ve standartu pouze HD. Proč bych měl přecházet na DVB-T2, když mi to nenabídne nic víc? Doufám, že ČRA nebudou nabízet nižší rozlišení než HD. Logicky TV budouv T2 dělat to co nyní v T, aby nebylo moc konkurence, bude tam hodně klonů a jen HD rozlišení, kdyby vysílali klony v SD, tak by zbylo moc místa pro konkurenci, což je nežádoucí... :-D
Některé názory, mě tu fakt baví. Např. stačí mi jen ČT, protože ten zbytek je reklamní hnůj, jenže si musíte uvědomit, že ČT je placená televize, každý měsíc jí dáváte 135 kč, co dáváte Nově, Primě atd.? Nic. Tak z čeho to vysílání má asi platit? Ano, z toho reklamního hnoje. Jinak co se týká Markízy, tak krok je logický. Vlastník Novy a Markízy se rozhodl sjednotit značku. Proto si myslím, že Markíza brzy skončí celkově a v DVB-T ji nahradí Nova Slovensko. Vlastník má myslím i název Nova např, v Chorvatsku a jinde v Evropě. Markíza zní divně, proto se to podle mě všude sjednotí na název Nova TV a to i na Slovensku.
Já ty jejich nekonečné seriály taky nesleduji, ale někdo se na to bohužel dívat musí, když to má takovou sledovanost. Převážně důchodci a matky na mateřské. A co jsem zjistil z diskuzí jinde, tak bohužel i chlapi na to čumí. Proč bysme měli mít Nova Česko Action, název země tam být nemusí, když jsme 2 země, 2 trhy. Pokud by byla Nova na Slovensku, taky název bude jen Nova. Já být vlastník, tak to sjednotím všude možně, pokud si chtějí udělat světovou značku, platí to tak všude. Např. HBO, Comedy Central a nebo MTV taky znají všude po světě, proč by nemohla jít Nova tímto směrem? Já jako vlastník bych to udělal a vybudoval tuhle international značku... :-D Příští mFanda a jiné na Nova něco, myslíte, že to bude někomu vadit? Nemyslím si. Proto i kdyby se Markíza na Slovensku změnila na Novu, tak komu by to vadilo? A co by s tím divák mohl dělat? :-D
Jednoduše, leč naprosto hloupě, protože za tyto programy se dávno platí u satelitních, kabelových a IPTV providerů. A to přesto, že je tam reklama (podobně jako u spousty jiných programů). Takže nějaká představa, že se cosi kamsi vrátí zadarmo, je pouhá naivita. Platit se bude už všude a za vše, volně leda TV shopy, věštírny a podobně zaměřený brak.