Ale vůbec mi neleží v žaludku, po pravdě řečeno jako velmi občasný posluchač jsem tu změnu ani nepoznal, takže se tím akorát bavím. Ale celá ta věc má přeci přesně ty znaky, po jakých touží kreativci v článku. Jeden původní rozhovor se usadil na youtube, kde má za cca týden 150 tisíc impresí, je z toho řada remixů, lidi si posílají odkazy, a bavi se o tom v šalině, je z toho průšvih v televizi. Jenomže to celé je jaksi antireklamní (alespoň pro tu manažerku). A proto jsem to ventiloval tady: Tímhle způsobem se mnohem spíš provalí průšvih, než rozšíří reklama.
Ono tady u nas je to mozna uplne jedno.
Co myslite, ze se s Tacheci stane ? Ano, spravne - NIC !
Zbulvarizuje se svymi kamosi jedno z poslednich alespon relativne serioznich medii a bude naprosto v pohode. Jeste o ni budou v bulvaru jako treba MFHeute psat, jak skvele to "zmodernizovala".
My Cesi si mozna ani nic jineho nezaslouzime.
Virální marketing je možná lákavý, a občas se opravdu urodí perla.
Ale ono to taky může být naopak, když se necháte chytit se spuštěnýma kalhotama, jak nám v poslední době ochotně předvedla třeba paní Tachecí. Takže pro "komunikátory" je to na jednu stranu lákadlo, na druhou ale (doufám) pěkná noční můra.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).