jj, s "Lehce pod trhem" opravdu pobavili. To je na dnešní situaci na trhu fakt killer strategie.
BTW. přišly mi od nich letos dva emaily. První byl pozvánka na nějakou přednáškově-rekrutační akci. Na landing page museli dát captchu, kterou jsem, jak se nakonec ukázalo, neprošel. Asi jsem robot, už to vím. Minulý týden spustili Mutumutu a co byste řekli, fungoval jim nejdůležitější konverzní odkaz? No nefungoval, posílali to podruhý jako kokoti.
Takže s levnejma lidma a nervama v kýblu jim popřejme mnoho zdaru a hlavně ať jim největší kavka českého digitálu Kellner ještě dlouho sype...
byl jsem tam se podivat, to je sileny prostor jak slepice v kurniku, milenialove, mladi nadseni bla bla bla, kaficka pohodicka, dokonaly svet, ale jedini kdo makaj jsou vyvojari, ti vymysleji realitu a produkt, a v tom silenem open space se neda pracovat natoz soustredit, takle muzou mit stovky napadu ale realizace bude jeden dva, at zavedou homeoffice, kdyz uz nemaj prostory kde je klid na praci, ne zvanirnu HR blabolu kde se neudela nic
zajimavy rozhovor. nicmene zni to jako bodyshop s podilovou chimerou. platy "lehce pod trhem" = levne koupit a draze prodat (lidi/otroky). stokrat videno. nekde na to jdou skrz "ičaře", nekde pohadkami o pure agile pristupu. ale z tech najem v praze nezaplatis, mozna jsem ale jenom moc negativni... ;)