Hlavní navigace

Mediální skupina Nova zvýší příští rok cenu reklamy o pět procent

19. 9. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

S jakou cenovou politikou vykročí do příštího roku mediální skupina Prima, která zahrnuje kanály Prima, Prima Cool, Prima love a Prima Zoom, zatím není jasné.

Se zvýšení cen reklamních časů o pět procent počítá v příštím roce na svých kanálech mediální skupina Nova. Na dnešní konferenci Flema to uvedl obchodní ředitel společnosti CET 21 Jan Vlček. V momentě, kdy naše vyprodanost roste, a v momentě, kdy nejsme schopni absorbovat veškerou poptávku, jsme nuceni na to reagovat, citoval Vlčka server MediaGuru.cz. Nova si podle jeho slov může dovolit zvýšení také proto, že ve své cílové skupině, tedy u publika ve věku od 15 do 54 let, výrazně dominuje nad konkurencí. Důvod k ospravedlnění tohoto kroku se tedy prý rozhodně najde.

BRAND24

NEPŘEHLÉDNĚTE: Proč je Rumunsko už přes rok nejsilnějším trhem CME místo Novy? Reklamou to není…

S jakou cenovou politikou vykročí do příštího roku mediální skupina Prima, která zahrnuje kanály Prima, Prima Cool, Prima lovePrima Zoom, zatím není jasné. Vzhledem k tomu, že zdražení reklamy se však očekává, obchodní ředitel Petr Jelínek ho nevylučuje. Prima však bude na rozdíl od konkurenční Novy prodávat reklamu na cílovou skupinu 15+, tedy diváky starší 15 let. Chceme prodávat kvalitnější produkt a za odpovídající cenu, uvedl Jelínek. Mediální zastupitelství Media Clubu, které patří Primě, podle jeho slov zatím ani nedokončila jednání, která dají inzerentům odpověď na složení nabízených kanálů.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).