Se zvýšení cen reklamních časů o pět procent počítá v příštím roce na svých kanálech mediální skupina Nova. Na dnešní konferenci Flema to uvedl obchodní ředitel společnosti CET 21 Jan Vlček. V momentě, kdy naše vyprodanost roste, a v momentě, kdy nejsme schopni absorbovat veškerou poptávku, jsme nuceni na to reagovat,
citoval Vlčka server MediaGuru.cz. Nova si podle jeho slov může dovolit zvýšení také proto, že ve své cílové skupině, tedy u publika ve věku od 15 do 54 let, výrazně dominuje nad konkurencí. Důvod k ospravedlnění tohoto kroku se tedy prý rozhodně najde.
NEPŘEHLÉDNĚTE: Proč je Rumunsko už přes rok nejsilnějším trhem CME místo Novy? Reklamou to není…
S jakou cenovou politikou vykročí do příštího roku mediální skupina Prima, která zahrnuje kanály Prima, Prima Cool, Prima love a Prima Zoom, zatím není jasné. Vzhledem k tomu, že zdražení reklamy se však očekává, obchodní ředitel Petr Jelínek ho nevylučuje. Prima však bude na rozdíl od konkurenční Novy prodávat reklamu na cílovou skupinu 15+, tedy diváky starší 15 let. Chceme prodávat kvalitnější produkt a za odpovídající cenu,
uvedl Jelínek. Mediální zastupitelství Media Clubu, které patří Primě, podle jeho slov zatím ani nedokončila jednání, která dají inzerentům odpověď na složení nabízených kanálů.