Hlavní navigace

Médiář se bude rozšiřovat. Investuje do něj rodinná firma Global Marketing

1. 10. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Necelé čtyři roky budoval Ondřej Aust svůj server Médiář. Teď získává partnera, který mu uvolní ruce se věnovat především obsahu.

Doménu mediar.cz si už v roce 2002 zaregistroval Miloš Čermák, který ji ke konci využíval jako prostor pro příspěvky svých studentů. Před čtyřmi lety ji ale odkoupil Ondřej Aust. Skoro po pětiletce strávené v čele mediální rubriky Lidových novin se totiž vydal na vlastní pěst.

Rozjel nový Médiář znovu a vydržel. Teď se domluvil na partnerství s rodinným podnikem Global Marketing IvanyMichala Bařinových. Novinku oznámili noví partneři stylově na stránkách Médiáře

"Díky investorovi můžeme plánovat rozšíření obsahového záběru Médiáře a také redakčního týmu. Zpravodajsky a informačně se zaměříme na další oblasti, které jsme zatím neměli kapacitu sledovat,“ vysvětluje Aust. Podle Michala Bařiny by jeho peníze měly povýšit Médiář o úroveň výš. 

BRAND24


Foto: Martin Kabát

Michal Bařina a Ondřej Aust.

Austův web, specializovaný na média a marketing, se vydal jinou cestou než další „one man show“ projekt Borovan.cz, který provozuje novinář Aleš Borovan. Namísto paywallu získával peníze především z reklamy a pořádání akcí, a to jak mikrokonferencí, tak třeba vývojářských soutěží jako je třeba Apparade.  Přímou konkurencí pro Médiář je ale především oborový server Mediaguru, za nímž stojí autorsky především Martina Vojtěchovská a finančně mediální agentura Phd.

Novým vydavatelem Médiáře se stane založená firma News Media. Oba majitelé drží padesátiprocentní podíly a role mají rozděleny tak, že Aust bude odpovědný za obsah a Bařina za obchod. První změny by měly být viditelné již velice brzy. Promění se web a podle Austa by měl server výrazně posílit především v datové části. 

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).