Ano, to je presne. Kdyz verejnost zacne hucet (kvuli cemukoli), poskytovatel sluzby zacne usilovne hledat moznosti jak dokazat, ze on za to nemuze. Je snad pro techniky CRa problem navstivit nekolik "postizenych" a pomoci merici techniky analyzovat uplne konkretni pricinu problemu? Konkretni myslim uplne konkretni, tedy co je spatneho na pouzite antene a jaka je mozna naprava (a overit na miste, ze to pak jde), pripadne co je spatneho na set-top-boxu a jaka je mozna naprava (a overit na miste, ze to pak jde). Rikat jen stale dokola, "my za to nemuzeme" je jen znamkou arogance a alibismu. Prijem MUSI fungovat na NORMALNICH antenach a s NORMALNIMI set-top-boxy! Do te doby se panove bezte se svymi akademickymi pokusy bodnout!
Problém se řeší typicky po česku, obě strany mají pravdu, nikdo nepřizná svoji chybu. Chce to, aby odborníci ČRa vystoupili z měřícího vozu a šli na konkrétní místa a zprovoznili příjem. Výsledek může být jeden, jen jedna pravda, buď to jede nebo ne.
Velmi se mi líbí, že si stěžoval pán z Domažlic a oni provedli měření kolem Domažlic. Tedy si stěžoval pán z místa kde je zástavba a oni měřili na místě, kde zástavba není. Opravdu vypovidající měření.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).