Naprosto nechápu, včem je problém. Součástí značky není jenom název, ale také její grafické provedení. A tak jsem dlouhá léta vídal reklamu na jakousi firmu PCI a nedovedu si představit, že by se s někým soudila kvůli tomu, že prodává komponentu mající v názvu že patří do PCI sběrnice. Stejně tak stavařská firma ODS nemá nic společného (no kdo ví...) se stejnojmennou politickou stranou, a také to nikomu nevadí.
Najde se spousta příkladů, kdy dvě firmy mají velmi podobné jméno, ale díky tomu že se zaměřují na naprosto odlišnou součást trhu a jejich grafické vyvedení loga je naprosto odlišné nemůže nastat situace, že by se soudily. Ale v USA, kdo ví...
Microsoft už nemá ani koule, aby se soudilo název svého UI? Další hřebíček do rakve, protože lidi už si zvykli na to říkat tomu Metro, koneckonců se v tom budou dělat aplikace pro metrosexuály, takže je to alespoň výstižný název tohoto UI.