Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Michaela Vasilová (Atmedia): Počet nulových spotů se za posledních pět let zvýšil desetkrát od doors - Tak těm co jsou ochotni platit za reklamu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 8. 2018 7:57

    doors (neregistrovaný)

    Tak těm co jsou ochotni platit za reklamu v HD těm nezbývá než popřát at si to pořádně užijou. A ti co to nebaví sledovat ani z darma ti už se dávno zařídili jinak. Mě tento článek utvrdil jen v tom že komerční tv budou ještě věčí reklamní stoka než dřív a to i ty placené.

  • 30. 8. 2018 7:18

    retro silenstvi (neregistrovaný)

    Už před několika lety kabelovky úspěšně otestovaly, že český divák je ochoten platit za HD vysílání komerčních televizí. Nikdy nezáleželo moc na ochotě televizí vysílat zadarmo. V kapitalismu spousta věcí funguje na základě lidového hlasování, ale není potřeba se přímo ptát. Ultra HD je v České republice momentálně absolutní sci-fi.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).