Nektere veci maji vychytane pekne, jine prozmenu nefunguji vubec. Pokud budete pouzivat i neco jineho - kalendare kuprikladu - velmi rychle narazite na to, ze s nimi eM neumi pracovat. Naprosto bez problemu se vam povede docilit stavu, kdy tataz udalost bude v kalendari nekolikrat, nebo v uplne jiny termin nez jaky je aktualni stav. Kdyz vam totiz poslu 2x zasebou zmenu terminu, eM klient vam s bohorovnym klidem umozni akceptovati (a tudiz si do vlastniho kalendare pridat) starou a jiz neplatnou variantu. Nad tou aktualni vam pak vynada, ze udalost jiz v kalendari mate nebo (doslova v zavislosti na tom kterym oknem dovnitr vlezete) vam ji do kalendare prida take.
Ne ze by tedy byl jediny, kdyz to zacnete testovat, zjistite ze podobne chyby maji i dalsi - android, ios, google ...
V prubehu minulych nejmene 5 let jsem presne toto testoval opakovane a opakovane jim to i reportoval, dost pochybuji ze by s tim neco udelali, mezi tim ovsem alespon v mem pripade uspesne prisli o nekolik zakazniku. Mimo jine prave kvuli tomuto.
Muze za to vyhradne klient, server s tim nema naprosto nic spolecneho, ten vam zadne udalosti do kalendare sam od sebe nepridava. S kolegy jsme byli schopni obdobne situace navodit naprosto kdykoli. Pricemz obdobne (byt ne uplne stejne) se choval i webovy klient v pripade icewarpu. A prave na zaklade teto zkusenosi jsme si interne otestovali i dalsi klientske aplikace, pricemz podobne vadne chovani vykazovala valna vetsina z nich.
Ano, ja vim, jako v tech nejmene 5 prechozich pripadech, kdy pri osobnim jednani dostali vasi lide exaktni popis vcetne ukazky toho jak situaci navodit, aby vzdy po 1/2 roce tvrdili, ze "uz je to opraveno" a my za 10 minut zjistili, ze opraveno neni nic. Presne takto vase firma funguje.
Coz nam ostatne potvrdili i nekteri nebozi zakaznici, kteri nam popisovali moc pekne zazitky s podporou v okamzicich, kdy neco nefungovalo.