Hlavní navigace

Michal Hanák (iDNES.cz): k placenému obsahu jsem skeptický

4. 5. 2011
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Čeští uživatelé mohou být, co se týče zpoplatnění obsahu, zatím klidní. Na konferenci Internet Advertising Conference 2011 (IAC 2011) zástupci iDNES.cz a Aktuálně.cz prohlásili, že zatím neplánují zpoplatnění obsahu. Michal Hanák, šéfredaktor iDNES.cz, je i skeptický ke zpoplatnění diskusí či komentářů. Podle Lucie Tvarůžkové z vydavatelství Economia bude záležet na tom, jak se ke zpoplatnění obsahu postaví iDNES a Novinky.cz.

Čeští uživatelé mohou být, co se týče zpoplatnění obsahu, zatím klidní. Na konferenci Internet Advertising Conference 2011 (IAC 2011) zástupci iDNES.cz a Aktuálně.cz prohlásili, že zatím neplánují zpoplatnění obsahu. Michal Hanák, šéfredaktor iDNES.cz, je i skeptický ke zpoplatnění diskusí či komentářů. Podle Lucie Tvarůžkové z vydavatelství Economia bude záležet na tom, jak se ke zpoplatnění obsahu postaví iDNES a Novinky.cz.

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).