Seznam je tzv. internetova ceska jednicka, ale jedine, co s trhem dokaze, je zdimat ho. Rozhodne ne posouvat ho dal, coz by leader, pysnici se udajnym prvenstvim (otazka je v cem - v hledani uz davno ne, ziskem ho mistni Google uz nejspis prekonava take), mel mit mezi ambicemi. Jeho sluzby jsou zkostnatele, neinovativni, bez pridane hodnoty krome mistniho obskurniho jazyka. Titulka, vykladni skrin tehle jednicky, je porad na urovni Yahoo, jehoz kopii zacinal. V podstate se mu to neda ani moc vycitat, dela jenom to, co mu mistni uzivatele strpi - a ti jsou stejne nenarocni jako ve vsem ostatnim.
Nemuzete chtit po slepici, aby roztahla kridla a odletela jako orel. Seznam nikdy nemel inovacni potencial jako Yahoo nebo snad dokonce Google, a ani tolik nevratil OSS komunite skrze podporu zajimavych projektu. Bohuzel, podobna neutesena situace je na ceskem internetu u mnoha "starsich" firem.
Na vine je zajiste velikost trhu, ale zaroven se ukazuje lenost a pohodlnost manageru, coz je demonstrovano i v clanku (volne parafrazuji) "kdyz neco funguje, tak to bude fungovat i za rok". Tohle plati mozna pro navrhy strojirenskych soucastek, castecne pro SW/HW, ale v internetovem businessu? Osobne bych pochyboval, protoze pamatuji takove protipriklady jako Altavista a mnohe dalsi...
bohuzel mate ve vsem pravdu, nezbyva nez podepsat - ono pokud nekdo operuje pouze v zatuchle cestine tak proste nebude ani od ostatnich ocekavat nic moc lepsiho.
ale tak co uz no - at my si tady napiseme cokoliv, tak prumerny BFU bude stale stejne spokojeny a ambice seznamu neprekracuji tuto republiku...
Na druhou stranu kdo se tady ve vyhledavani lepi na paty seznamu? Google? no, mozna ale nezapominejte jaka je tady i vekova struktura... a Google nikdy nebude portal a spousta lidi proste chce portal, Atlas ani Centrum se Seznamu proste ani nepriblizuje...