Když může být responsivní web, proč by se stejně dynamicky nemohl přizpůsobovat prohlížeč? A nikde není psáno, že to bude s prohlížečem Spartan přesně takhle.
Je dost možné, že se vývoj přece jen bude od nějaké fáze větvit. Google také vyvíjí „jednotný prohlížeč“ pro různá zařízení: počítače (Windows, Mac, Linux), tablety a mobily (Android, iOS), televizory (Android TV) atd.
Kupodivu, existuji plovouci auta, letajici auta, zcela jiste i kombinace. Ve vsech pripadech 100% plati, ze dotycny vytvor neumi ani dobre jezdit po silnici, ani dobre plout ani dobre letat.
Presne totez pak plati pro UI, coz potvrdi kdokoli, kdo ma nejakou predstavu. UI se navrhuje pro konkretni zpusob ovladani. Zcela jine bude pro klavesnici, mys a pomerne velke zobrazovalo ve vzdalenosti do 1/2m. Jine bude pro dotykove zarizeni, jine pro televizi atd.
S UI pak souvisi i funcionalita aplikace. V mnoha oblastech lze pouzit nejake spolecne jadro, ale mnoho funcionality je zavisle prave na zpusobu ovladani a UI.
Mimochodem, jak je to dlouho co Microsoft uvedl Win CE? Obsahujici .NET? A tedy na nich (podle propagace v mediich) bezi tytez aplikace jako na desktopu? Vyzkousejte to!
To co v M$ vyrabi pripomina automobil s kormidlem misto volantu a ovladanim pripusti misto radici paky. Aby jste se dostal dovnitr, musite na nej sahnout, ale aby jste nastartoval musite nejdrive pripojit klavesnici a mys. A az budete chtit zastavit, budete si muset zarvat tajne slovo, ktere jedine zastavi vase sprezeni.
a vy tusite ze ML je markup language a tudiz je mozne to zobrazit jinak na jednom zarizeni a jinak na druhem? s tim nema binarni kompatibilita co delat...
kdyz uz zminujete .NET CFW tak byste take mel rict, ze to byl zdaleka nejlepsi mobile framework v porovnani s dospelym frameworkem a jako clovek, ktery pracoval na projektem migrace component s full .net do CFW jsem si to nemohl vynachvalit.. to se s J2ME a J2SE nedalo proste srovnat
a no ze jejich cil je nyni binarni kompatibilita vcetne UX je logicke a priznejme si, long overdue....
k cemu to povede bude zjednoduseni UI I pro velke canvas, tomu jen tleskam!