Hlavní navigace

Názory k článku Milan Polák, Lukáš Uhl (ZOOT): Českost je to, co ZOOT odlišuje od konkurence

  • 2. 7. 2020 9:33

    Roman P.

    Chápej, že na něco ty pipinky, nakupující každý předražený hadřík jen proto, že je údajně značkový, musí nalákat. Přece jim nebudou říkat, že jsou pořád v pytli, když byli před třičtvrtě rokem v insolvenci s dluhy přes 700 mega.

    Zoot je vytunelovaná skořápka, kterou se Natland snaží prorazit na trhu. Musí tedy generovat takovéto rozhovory s rádoby úspěšnými manažery rádoby úspěšných eshopů.

    V jiném článku o Zoot marketplace zde na Lupě mě pobavily dvě věci:
    1) V cestě od dodavatele k zákazníkovi stojí ještě 2 další (zoot + výdejna-partner), kteří se chtějí přiživit. Už z toho zřejmé, že pro zákazníka tohle není dobrá volba.

    2) Cituji: "Když si na ZOOTu objednáte šaty z našeho skladu a jedno tričko od našeho partnera, tak my vše zkompletujeme u nás a vám zašleme v jedné zásilce z našeho skladu."
    Jinými slovy: Balík k Vám pocestuje tak pomalu, jak pomalé je dodání toho nejpomalejšího z objednaných výrobků.
    I malé e-shopy dnes ví, že zásilku je lepší rozdělit a poslat ji nadvakrát.

    I já nakupuju oblečení na e-shopu, ale u ověřených a stále stejných prodejců:
    1) Vím, jakou velikost mám chtít (mám odzkoušeno z minulých nákupů)
    2) Vím, jak co nejjednodušeji zboží vrátit nebo jak reklamovat
    3) Nakupuju-li častěji, získávám bonusy, které utratím příště

    Zoot k tomu nepotřebuji.

  • 2. 7. 2020 0:11

    bez přezdívky

    Chápu, že ženský mají potřebu pořád dokola utrácet, ale když vidím jak třeba některé kolegyně řeší neustále objednávky, vratky, nesedící velikosti i u jedné značky, tak v konečném důsledky Zoot a podobné obchody nepřinášejí žádné ulehčení, spíš naopak. To už je časově lepší si 1x měsíčně zajet do nějakého obchodního centra, pokoupit tam i další věci na jednom místě, všechno si rovnou vyzkoušet a je hotovo. Cenově to vyjde většinou stejně lépe, než předražený Zoot a nemusím na nic čekat, nic vracet.
    Eshopy s oděvy atd. mají smysl u jednotlivých značek / obchodníků, ale tady ty nabízející všechno možné i nemožné a ještě draho nechápu. Ale asi je to cool si to v pracovní době naklepat v mobilu, když jsou rádoby slevy než věnovat tomu čas jindy normálně v obchodě.
    Jinak ze Zootu mám pár triček, které jsem dostal, a za tu cenu je to podprůměrná kvalita a i u jejich produktů je velikost i u hloupých triček různá....
    Zajímalo by mě, kolik už do toho zahučelo celkem peněz a jestli se to vůbec může vrátit. Ale asi když se to přetočí přes insolvenci apod., je možné všechno.... i hraní si na velký eshop, který každého půl roku je buď před zavřením nebo dělá zase znovu nějaké velké změny. Divím se, že lidi ještě baví tam vůbec nakupovat.

  • 3. 7. 2020 12:35

    bez přezdívky

    Trošku jste si zapřeháněl, koncept asi může normálně fungovat, co absolutně nechápu je šíře sortimentu, teď jsem kupoval po třetí stejné rifle na Zelando a měl jsem problém, že jsem nešel přes kód nebo přesný název a nemohl jsem se probít hordama podobných v mé etrémní výšce, málem jsem koupil další jiné. Když jsem chtěl v Zootu tak nejenom že je neměli v mé velikosti NIC, já bych si nevybral ani v těch hitovejch velikostech 34/36 apod. Prostě krátce "nic tam nemaj". To mi nevadí u výrobce. Tašky RADIMs mají 5ks modelů a už jsem tam koupil 2x, ale shop jako je Zoot musí mít 200 pánských modelů riflí v 25 velikostech. Není rok 2004.