Hlavní navigace

Mladá fronta ohlásila další akvizici a sjednotila prodej online a tiskové inzerce

24. 8. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Mladá fronta
Online portfolium vydavatelství Mladá fronta rozšířil web Cnews.cz, nově vytvořenému obchodnímu týmu pro online a printové tituly bude šéfovat Lenka Benetková.

Nová akvizice vydavatelství Mladá fronta, web Cnews.cz, se věnuje IT zpravodajství a funguje od dubna 2010. Od té doby na něm vyšlo téměř padesát tisíc článků o počítačích, mobilech, internetu a jiných moderních technologiích. V červenci web podle Google Analytics navštívilo necelých dvě stě tisíc unikátních uživatelů.

PSALI JSME: Server VideaCesky.cz přebírá vydavatelství Mladá fronta

Změny v portfoliu související s odprodejem většiny tiskových titulů Mladé fronty nakladatelství Czech News Center a akvizicemi několika nových webů vyústily ve sloučení obchodních týmů pro printové a online tituly. Nově vytvořené oddělení povede Lenka Benetková, která předtím působila jako obchodní ředitelka printových titulů a od loňského dubna vedla obchodní oddělení zpravodajských titulů Mladé fronty. Dosavadní obchodní ředitel internetových titulů Josef Čapek bude jejím zástupcem pro oblast online inzerce.


Autor: Tomáš Novák

Lenka Benetková

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).