Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Mobil.cz má na Facebooku nejednu falešnou stránku a poněkud mrtvý web [AKTUALIZOVÁNO] od anonym - Je to dvojsecne. Je dobre mat profil na webe...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 3. 2015 9:35

    bez přezdívky

    Je to dvojsecne.
    Je dobre mat profil na webe je dobre mat socialny profil.
    Otazka je kde je limit. Velmi vela firem to potrebuje ale velmy malo to potrebuje v takej forme ako pise autor.

    Seo firmy ponukaju aj socialne seo.
    Klasicke seo ako PR clanky, optimalizacia webu atd je samozrejmost.
    Otazka je kam az ma siahat socialne seo.
    Firma ma urcitu formu podpory zakaznikom. Mail/chat/telefonna linka a zalezi co ponuka. Dookola opakovat to iste napriklad na facebooku nema zmysel. Preto ma info stranky pripadne podporu. Na druhej strane potrebuje socialny profil resp. info o sebe co ponuka obcas novinky atd atd.
    SEO firma si to predstavuje ako super plateny job kde budete kazdy den postovat novinky, sutaze tisice fans... potrebuje to firma naozaj? Zalezi od toho co produkuje. Pokial napriklad hosting, virtualneho operatora, sluzby je odpoved ano. Ale je tam aj to ALE. Vsetko s mierou. Obcas pridat novy blog, par fotiek, zaujimavost. Potrebuje to ale kazdy den? Potrebuje velku fanpage ? Nie asi nie. Klient si pozrie co firma ponuka ako sa sprava a produkt kupi alebo nie. Horsie by to bolo keby pride na stranku kde je xyz obrzkov o "nicom" a milion komentarov. Ano ma to zmysel vtedy ak idete masivne online napriklad video server, radio proste medium alebo primarne predavate online vtedy ano. Lenze to potrebuje cloveka alebo particku ktora je stale online pridava odpoveda .... Ale potrebuje toto naozaj kazda firma? Myslim ze nie a je to rozumne. Je lepsie si zakaznika smerovat na svoje support kanaly uz len pre lepsiu kontrolu. Kazdopadne venovat sa tomu treba lenze v klude to zvladne jeden clovek ktory napriklad riesy PR pre firmu. Vsetko samozrejme musi byt spracovane profesionalne. Home mede stranky urcite nie v akejkolvek forme.

  • 10. 3. 2015 9:43

    Daniel Dočekal

    SEO je zkratkou pro optimalizaci pro vyhledávače. Sociální sítě nejsou vyhledávače ani neumí budovat zpětné odkazy pro vyhledávače. Takže vynechme prosím to SEO, tohle je internetový marketing, konkrétně SMM, Social Media Marketing.

    K tomu zbytku - pokud si někdo nafláká zbytečně profily na Google+, Pinterestu, Instagram, Twitteru i Facebooku a pak je nestíhá plnit, udržovat a odpovídat na dotazy, tak je dost jasné, že bude lepší ty mrtvé prostě zrušit. Byť zrovna u operátora je Twitter jedním z potřebných a dobrých kanálů.

    A na sociální sítě se chodí proto, že zákazník na nich je a nechce být jinde. Což přivádí zpět k tomu, že pokud MÁ podnikání svoje zákazníky na dané sociální síti, tak to má smysl. Jestli tam nejsou, tak mít profil jen "aby se splnil úkol" smysl nedává.