Je to s tím virtuálem Mobil.cz na Facebooku složité. Měli bychom tu (teoreticky, alespoň podle odkazu z webu) oficiální stránku Mobil.cz – 5 405 fanoušků, poslední příspěvek 6. března, ale předtím 30. prosince, takže moc funkční asi nebude.
Pak jednu falešnou Mobil.cz – 562 fanoušků, kam se samozřejmě občas nějaký nešťastník chodí dožadovat zákaznické podpory. A která, což je také zajímavé, existuje už od května 2013, ale příliš nežije. A aby toho nebylo málo, je tu ještě Mobil.cz s 23 fanoušky, který se za pomoci zveřejňování produktových informací zdatně tváří jako oficiální facebooková stránka.
Celé to matení zákazníků na Facebooku hezky ilustruje odpověď na dotaz na jedné ze stránek. Dotaz zní: „Proc jste opustily svoji stranku na fb kde je vice jak 5000 lidi na fb“. A odpověď je kouzelná: „protože tuhle stránku založil náš admin, který býl zaneprázdněn, tak jsme se rozhodli si založit novou stránku kde vám budem radit a pomáhat.“. Vážně to samozřejmě brát nelze, byť v tomhle druhu podnikání jeden nikdy neví.

Pak je tu www.mobil.cz, kde ještě 8. března jedou naplno Vánoce, povánoční výprodej a zásadní otázkou je, zda je to venku na rukavice.
Trochu to vypadá, jako by tento virtuální operátor už moc nepočítal s tím, že má vypadat jako živý. Odpovídá tomu nakonec i tiskové centrum – poslední tisková zpráva je z 28. července 2014. Skutečně.
Ještě jedno je na (snad) oficiální stránce zajímavé. Usilovné používání rádoby vtipných obrázků z Giphy.com. Až tak usilovné, že správci dávají přednost vkládání odkazů na tyto obrázky a ignorují potřebu odkazovat na vlastní web. Mobil.cz se tak snaží dovedně vyhnout otázce autorských práv, ale samotné značce to rozhodně žádnou dobrou službu nedělá.

Udržování profilů na sociálních sítích Mobil.cz moc vážně nebere ani na Twitteru – @mobilcz od května 2013 tweetnul celkem pětkrát a poslední tweet je dokonce ze září 2013.
Tiskové oddělení MAFRA a.s. dostalo 5. března 2015 dotaz ohledně mrtvé i falešné stránky na Facebooku, webu vypadajícího, jako když se zastavil po Vánocích, i tiskových zpráv končících v červenci loňského roku. Odpověď zatím nedorazila.
DODATEK 9. března 2015 17:30 – Odpověď z tiskového oddělení MAFRA, a.s. :
Ohledně MOBIL.CZ se připravuje zcela nový vzhled komunikace. O falešných FB profilech víme, jeden už byl smazán, na odstranění druhého pracujeme.