Asi mnoho nepřinesou těm, co dlouhodobě využívali a využívají různé speciální možnosti, typu maximálních retenčních nabídek, rámcových smluv a podobně. Ty byly pro mobilní operátory většinou blízko hranice ziskovosti, nebo dokonce bez zisku. Ale byly zajímavé třeba tím, že prostě každý měsíc přinesly bez velkých nákladů na obsluhu korporátního zákazníka "jistý příjem", často ve stovkách či desítkách tis. Kč.
Virtuálové ale mají význam pro "retailové" zákazníky, a to proto, že již dnes snižují "běžné" ceny. A pokud se týká menších podnikatelů (a patrně toho, co chystá IPEX), významná může být komplexnost nabídky a služby, které velcí operátoři neumí (nebo nechtějí umět) za rozumnou cenu. Dost firem může mít třeba zájem na propojení mobilních a fixních (respektive VoIP) služeb s "inteligentní" PBX, a současně např. levném volání do zahraničí. A tam má nejen IPEX, ale i mnoho dalších alternativních operátorů, dostatečné zkušenosti. A když se to vhodně spojí, přesto, že ta ipexí nabídka vypadá na první pohled a bez podrobností spíš "průměrně", může z toho bez větších problémů vypadnout zajímavá komplexní služba.