Výmluvy na slabou marketingovou podporu neobstojí. Produkt musí v první řadě fungovat, a to u Mobita rozhodně nelze říci. Nějaké zkušenosti s aplikacemi mám a ochota prokousat se i něčím těžším mi nechybí. Uživatelské prostředí Mobita, a to jak v telefonu, tak na netu je ale tristní. Klasický produkt vývojářů a možná i bankovních úředníků. Nelogické postupy, zmatená navigace, nesmyslné kroky. O UX a UI asi v Mobitu nic neví a pokud tam na to někoho mají, tak by měl spáchat rituální sebevraždu. Bohužel se mi nepodařilo ani peněženku nabít. Zkoušel jsem všechno možné, ale platba kartou byla nakonec vždy zamítnuta. To i přesto, že jsem provedl transakce na jiných serverech, ve stejnou dobu naprosto bez problému (i ve stejné platební bráně). Zkontroloval limity a nastavení, opakoval pokusy jinde. Kontaktoval jsem tedy podporu, odpověď byla ve smyslu "Jste asi trochu jelito, tak kontaktujte svojí banku". Mobito jsem odistaloval a skončilo u mě navždy a jak tak vidím nejsem sám. Občas je potřeba směrem k zákazníkovy udělat vstřícný krok a vyndat si hlavu ze zadele.
Naprosto trefné hodnocení. Bohužel. Mobito se dodneška nevyhrabalo z fáze prototypu a minimální změny v průběhu roku ukazují, že to nevnímají nijak zásadně. Ta služba není dodnes ani nice-to-have, složitost na úrovni datových schránek (i když ty jen tak něco nepřekoná).
Cpát dnes jakýkoliv $ do marketingu je zbytečné, dokud službu nepředělají a nepodpoří model must-have.
Víte pane, existují tisíce aplikací které se používají, možná miliony. Používají se proto, protože jsou navržené tak, aby byly dobře použitelné - prostě si dal někdo práci s UX. Možná testoval, iteroval, možná bral i ty telefonáty z podpory jako podstatné a snažil se vyřešit i ta "trochu jelita".
Nu, a pak jsou samozřejmě i tvůrci těch neúspěšných aplikací. Pro ty je každý negeek jelito a ztráta času. Často jsou intelektuálně na výši, jsou schopní, ale ještě stále nepochopili to co stihla pochopit i většina úspěšných řemeslníků: že totiž všechny prachy z kterých jsou živi jsou právě z kapes těch zákazníků.
Jste nebetyčný hlupák, který by neměl diskutovat, aby ze sebe nedělal ještě většího hlupáka. Dotyčný jasně píše, že zaplatil jinde, takže problém v jeho neschopnosti nebude. Doporučuji zažalovat zákaldní školu, ve které vás učili číst, neboť jste se očividně stal obětí podvodu. Neprovedl vám také někdo lobotomii?