Jednak na to abych zbozi neprevzal nepotrebuju zadnou 14ti denni lhutu - neb vy nejste schopen prokazat, ze sem si zbozi objednal (to ze pokud ano, jde o nezakonny postup, je vec jina)
Druhak spousta shopu tvrdi, ze ma neco skladem a ma skladem leda prd => pokud mi nekdo tvrdi, ze ma neco skladem a ja to nemam druhy den v poste, tak automaticky ztracim zajem. Jeho problem ze svym vlastnim podvodem se pripravuje o sve prachy. Pdotykam, ze pokud neco chci, nedela mi problem si pockat klido mesic, ale ocekavam, ze mi eshop da odpovidajici informaci, a ne ze mi bude obden tvrdit, ze "zitra uz to urcite bude"
Celý zákon o vrácení zboží do 14 dnů nahrává hlavně vyčuránkům. Objednají si ze 3 e-shopů stejný fotoaparát a převezmou pouze jeden, co jim přijde jako první...
Co zmůžou e-shopy? Jaký zákon chrání je?
Celá situace by byla pro všechny jednodušší. Vrácení zboží do 14 dnů ano, ale vrácená částka -20%. Pro další prodej musí byt zboží označeno jako použité a obchodník těchto 20% může dát jako slevu.
S nepřebráním zásilek, to už je horší. Jak dokážete, že si to pan Jan Novák z Prahy 8 opravdu objednal a ne jeho soused, na jeho jméno, aby ho nasr...? Policie by se z toho zbláznila.
Ono stačí když ho všichni pošlou poštou, pak se stane to co sem viděl nedávno na poště u člověka co byl přede mnou, přišel vyzvednout balík, paní mu říká že tam má ještě další dva a on jí na to řekl že je ve všech to stejné zboží, tak je mu jedno který z nich mu dá a ty ostatní nehodlá převzít.