Jak zde bylo již uvedeno, nejste nic než diskuzní troll. Několik lidí se vám tu snaží něco vysvětlit a vy je jen urážíte místo toho, abyste poskytl pádné argumenty. Tohle opravdu nemá cenu, žijte si ve svém světě, ale web raději nikomu nedělejte, k čemu bude validní web, který nepřivádí zákazníky...
Takovyhle chyby jsou na webech firem, ktery se chlubi tim, ze delaji weby. Tedy nejspis i na vasem webu. Protoze presne tyto firmy vykrikuji, ze validni kod je prece zcela zbytecny ... a muzu klidne i jmenovat ... netdirect. Jejich uzasne weby jsou tak uzasne napsane, ze funguji blbe i v IE a ve FF/Opere/Chromajzlovi jejich administracni casti pro jistotu nefunguji vubec.
Takze mr bridil, kdyz nejste schopen napsat validni kod tak se na web neserte.
chyby jsou a chyby budou, protože weby budou stále dělat amatéři jako vy, aby se pak mohli divit, proč jsou tak neúspěšní a začnou se honit za nesmyslnými mýty, jako je ten váš, že validita je klíčová. Ne, není. Jsou mnohem důležitější věci, které na rozdíl od validity, mají skutečný dopad na pozice webu ve vyhledávačích. Váš příklad neuzavřeného nadpisu je zcela nesmyslný, protože tohle by nikdo, kdo už má alespoň základy nikdy nepustil ven i bez validátoru. Pokud vy ano, tak zřejmě neodvádíte moc kvalitní práci a měl byste se nad sebou zamyslet, obzvlášť, pokud se snad snažíte tu práci někomu prodávat.
Nikoli, pomy si pletete vy, pokud udelam toto:
[hx]nadpis
muj uzasny clanek[/p]
Tak co je nadpis a co clanek ... ze. A pro vyhledavac je to celkem podstatna informace. Prohlizec to samozrejme nejak zobrazi a vyhledavac to samozrejme taky nejak prechroupe, ale vysledek bude dost pravdepodobne o dost horsi, nez kdyz to bude validne, ze ...
Struktura html je pak uplne o necem jinym.
idioti, dementi... co takhle trochu slušnosti?
Už by vám konečně mohlo dojít, že na světě existuje jen minimum validních stránek, drtivá většina je jich nevalidních a vyhledávači je to jedno, On s tím počítá a je vytvářen tak, aby si i s velmi prasáckou stránkou dokázal poradit, protože právě na takovéto stránce může být ten nejrelevantnější obsah k danému dotazu.
Mám dojem, že Vás bude marné přesvědčovat, ale ještě jeden pokus tomu dám. Uvedený příklad byl z mé osobní praxe, ortézu si můžete od firmy koupit přímo na eshopu. Hlezno v textech na webu zůstává, jen jen tam doplněný další text, protože já i firma víme, že cílové skupiny jsou dvě - odborná a laická veřejnost.
Před zahájením návrhů změn na webu proběhly 2 dvouhodinové schůzky, vyžádal jsem si jejich katalogy a museli zodpovědět všechny dotazy, co mě v průběhu přípravy napadly.
Vaše zkušenosti pravděpodobně pramení z kontaktu s někým, kdo dělá tzv. taky-SEO, nebo praSEO, což je mi líto, ale v každém oboru jsou fušeři, což ještě neznamená, že celý obor je fušeřina.
Mno.... a pak se zjisti, ze firma dodava vyhradne lekarum, kteri hledaji ... hlezno a firmu tim padem vubec nenajdou.
Mimochodem, SEO konzultant predevsim vubec nebude tusit, co ta firma vyrabi ani proc se to jmenuje jak se to jmenuje. Takze tohle rozhodne resit nebude. Musel by to totiz nejspis byt zaroven lekar.
Boze, i takovi idioti mezi nama zijou?
Vyheldavac samozrejme neresi, zda je web validni, a podle toho vypada vysledek - web neni k nalezeni.
Ale to by nekteri dementi museli mit aspon paru, jak funguje hledani osahu, ze ... a nasledne hodnoceni toho, co je zajimave a co ne, ze ...
Dám Vám příklad z praxe. Firma vyrábí zdravotní pomůcky a na webu hovoří oborovým jazykem. Nabízí ortézu hlezna. Co je to hlezno, víte? Hlezno je kotník, ale tak o něm nikdo nemluví, a přitom statisticky je ortéza kotníku poměrně hledaný výraz. SEO konzultant tedy firmě doporučí, aby v důležitých částech stránky nehovořila o hleznu, ale o kotníku.
A to je jedna z částí SEO. Přijde Vám jako podvod upravit stránku tak, aby hovořila jazykem návštěvníků?
Evidentně netušíte, jak funguje HTML. Že existují elementy, které nemají povinný uzavírací tag. Dokonce některé nemají povinný ani otevírací tag, víme? Něco ke studiu: http://atd.havrlant.net/jak-funguje-html
Vyhledávač nepozná, zda je stránka validní, či nikoliv, protože by musel číst použité DTD (definicie typu dokumentu). Což ani prohlížeč, ani vyhledávač, nikdy nedělal.
Závěrem moje oblíbená kvízová otázka: Je tento dokument validní? http://kesolim.sweb.cz/validator_je_prima/. Ano, nebo ne?
Vyhledavac v nevalidnim kodu zadny obsajh nenajde, vime? Protoze on ten vyheldavac je specifickej prohlizec, a pokud nekdo neuzavre tag, tak si to muze vylozit (stejne jako ten prohlizec) ruzne - trebas tak, ze jde o dalsicho "SEO" maga, kterej se ho snazi ochcat, kdyz ma v nadpisu 10 odstavcu textu.
Az na to, ze JKL ma pravdu. Vsichni co nabizeji "SEO" jako sluzbu za extra prachy jsou podvodnici, kteri se snazi za libovolnou cenu ochcat algoritmus (prevazne) googlu.
Samozrejme, leccemu lze pomoct, ale netreba na to zadneho "SEO" maga, staci pouzivat mozek (pro nekoho neprekonatelnej problem). Tudiz rozumne strukturovany web (predevsim co se kodu tejce), validni (protoze bugy se nelibej vyhledavacum ani trochu) a predevsim s normalnim a vecnym obsahem.
BTW: Typickej priklad naprostyho zoufalstvi je trebas czc a jejich pindy u kazdyho kusu zeleza cpy&paste ze jde o "nejvykonejsi a neuzasnejsi a nej nej nej ..." Pricemz kdyz chce clovek najit HW s nejakyma konkretnima parametrama, tak to bud nelze vubec nebo mu to najde hromadu bordelu, ktera vubec neodpovida zadani. Hlavne ze na to aby to fungovalo se musi poustet scripty z googla ... lol.
Pane JKL, přijde mi, že máte naprosto zkreslené představy o tom, co SEO je a co SEO není. Za prvé, nemá to nic společného s přirozeným vzhledem stránek (vlastně moc nechápu, co tím myslíte).
Za druhé, SEO určitě není o ochcávání vyhledávacího algoritmu, nýbrž o postupném vylepšování klientova webu a tím zajištění větší popularity webu u návštěvníků (a tím pádem i u vyhledávačů).
Na toto téma často píšu například na svém blogu, doporučuji třeba tento článek http://www.martinmatejka.cz/rozdil-mezi-seo-a-seo-optimalizaci.html
Zkuste si příště, než začnete diskutovat, o tématu něco nastudovat :-)
Zdraví Martin Matějka
Už samotné slovo "SEO" (Search Engine Optimization), je ze své podstaty podvod. Protože "SEO Odborník" upraví přirozený vzhled stránek jenom proto, aby se stránka dostala výše ve vyhledávačích.
Cílem SEO rozhodně není zvýšení kvality stránky, ale jenom obalamucení vyhledávacího enginu maximálním možným způsobem, který o vlásek uniká zařazení jako "škodlivý nebo podvodný", protože přesně takové SEO je logicky nejúčinější a přesně to klienti chtějí.
Klienti SEO expertů, stejně jako burzovních makléřů si nemají na co stěžovat. Chce-li někdo SEO nebo obchody na burze s obrovskou efektivitou, tak je to vždy jízda po tenkém ledě a někdy se stane, že to prostě nevyjde.
Pochybuji, že smlouva zněla způsobem, že má SEO být jenom velice mírné, rozhodně to nijak nepřehánět a nepouštět se do ničeho riskantního a že drobný výsledek bohatě stačí :-).