"přátelství s vyhledávači náramně obchodně prospívá"
Coz je oblibene tvrzeni vsemoznych vyvolavacu deste v podobe seo magu ... realita je takova, ze pokud je konverze z vyheldavace 1 promile, jde o giganticky uspech. U lidi kteri prijdou na web primo je to radove jinde.
Tim netvrdim, ze web nema byt prohledatelny, ale ze v 99% pripadu je problem neexistujici obsah, ktery zadny seo nedoda.
Opět pane X, reaguji na Váš příspěvek. Hluboce se mýlíte. Já například krom konzultací v oblasti SEO provozuji vlastní obchod (www.smallcars.cz). Zabýváme se prodejem modelů aut. Konverzní poměr z vyhledávačů (tedy z fulltextu) se v průměru pohybuje v průběhu roku někde mezi 1,5 a 2%. Pakliže 1 promile považujete za gigantický úspěch, patrně byste mne měl oslovovat Pane Stvořiteli ;-))
lol ... takze jak sem psal vejs, nechaj se zavrit do klece, konverzni pomer pres % neni defakto dosazitelnej ani oslovenim zcela konkretnich osob o kterych vim co uz koupili v minulosti. Realne se to v takovym pripade pohybuje od 0,5 do toho 1%. A bavime se samo o lidech, kteri si neco koupi => prinesou nejake penize.
Takze naprosto klasicka ukazka vyvolavace deste.
Zajímalo by mně, kdo jsou všichni ti skvělí zavlažovací odborníci v marketingové praxi :-)
Jasně, i mezi SEO "odborníky" se najde spousta šarlatánů a pomatenců (koloušek vzývající validitu výše budiž příkladem), to je ovšem platné stejně tak pro PPC, email marketing, copywriting a ostatně i samotný webdesign od programování přes grafiku až po průběžný servis. Pokud jde o služby, platí to asi všeobecně ve všech oborech - narazit můžete u lékaře, u kadeřníka, u instalatéra.
Pokud máte osobní špatnou zkušenosti pak skepsi do jisté míry chápu, nicméně paušálním odsuzováním SEO (ať už jej chápete jakkoliv široce nebo úzce) škodíte pravděpodobně jen sám sobě resp. svému webu. Realita je totiž taková, že významnému procentu úspěšných webů přátelství s vyhledávači náramně obchodně prospívá :-)
Velmi nerad používám zkratku "SEO" za kterou se schovají různí šamani a vyvolávači deště.
Majitel pole (webu) by se neměl spoléhat při zavlažování svého pole jen na vyvolávače deště (Garanta SEO pozic). Doporučil bych mu ať si najde odborníka na stavění hrází, zavlažovacích kanálů a zároveň schopného "vyjednávače", který se domluví s majitelem sousedního pole, aby zavlažování stavěli spolu.
Nechť si každý majitel rozmyslí, jestli pro jeho pole je nejvhodnější vyvolávač deště nebo znalec vodního hospodářství. Zvlášť když je jeho pole neorané...